דיגיטל וטק

טיקטוק במהלך דרמטי: מפטרת יותר מ-1,000 עובדים בארה"ב

הרשת החברתית הסינית טיקטוק מפטרת מעל 1,000 עובדים בארה"ב, מחטיבות התפעול, התוכן והשיווק
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום shutterstock)
הרשת החברתית הסינית טיקטוק, יוצאת במהלך דרמטי במיוחד במסגרתו היא מפטרת מעל ל-1,000 עובדים שלה בארצות הברית. העובדים שיפוטרו הם מחטיבות התפעול, התוכן והשיווק.
על פי דיווח היום (רביעי) באתר The Information, החברה כבר הודיעה לעובדי החטיבה על המהלך, ומחר יוצאו מכתבי הפיטורים הרשמיים. בנוסף על כך דווח כי בטיקטוק מתכוונים לבטל את צוות פעילות המשתמשים העולמי, זה שלמעשה אחראי על מתן תמיכה טכנית ושירות למשתמשים. העובדים מהצוות שלא יפוטרו - יועברו על ידי החברה לתפקידים אחרים. בטיקטוק בחרו לא להגיב לדיווח של The Information.
כזכור, על רקע האנטישמיות שמשתולל בחודשים האחרונים ברשתות החברתיות בכלל, וברשת החברתית טיקטוק בפרט, ברק הרשקוביץ, בכיר בטיקטוק ישראל שהיה אחראי על הקשרים עם לשכת הפרסום הממשלתית ואף שימש בעבר כיועצו של ראש הממשלה נפתלי בנט, הודיע כי הוא מתפטר מתפקידו.
הרשקוביץ העלה ציוץ לחשבון הטוויטר שלו בו הוא סיפר על כך שהתפטר ועל הרקע שהוביל אותו לעשות זאת: "התפטרתי מטיקטוק. אנחנו חיים בתקופה שבה עצם הקיום שלנו כיהודים וישראלים מותקף ובסכנה. בעידן כזה לא יציב, סדרי העדיפויות של אנשים מתחדדים. עם ישראל חי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה