דיגיטל וטק

בני הגיל השלישי משתלבים בעבודה בשיווק דיגיטלי: איך זה קורה?

קורס חדש מבית חברת נסיקה עסקית מאפשר לקשישים להשתלב בתחום ולרכוש כלים המקלים על הניווט בנושא המחשבים, הבינה המלאכותית, האינטרנט ועוד. לדברי מייסד תכנית הלימוד - הבוגרים משתלבים בעבודות שונות מהבית באופן עצמאי. האם זה הפתרון לגילנות?
מערכת ice | 
קשישים (צילום freepik)
בשורה לבני הגיל השלישי שרוצים להשתלב בתחום הדיגיטל וההייטק? פרויקט "כנפיים" של חברת נסיקה עסקית מאפשר הכשרה עסקית בנושא הדינמי של תחום השיווק הדיגיטלי. בחברה מדווחים שבוגרי הקורס משתלבים בתחומים שונים בעבודה מהבית. 
בהודעה שפורסמה לתקשורת היום (חמישי), סיפרה החברה כי הקורסים שהיא מציעה מתבססים על מודל הצלחה מוכח שפותח במשך שנים. התכנית, לדבריהם, מעצימה את המשתתפים ומלמדת אותם כיצד לעשות שימוש בכלים טכנולוגיים עדכניים. אסף הנעמן הלל, מנכ"ל חברת נסיקה ומייסד הפרויקט מספר כי הקורסים מסייעים לאנשים ללא קשר לגיל, רקע או מיקום גיאוגרפי לגשת למשאבים המאפשרים להם ליצור מקור הכנסה נוסף מהבית דרך האינטרנט
לדברי הנעמן הלל, בין המשתתפים בקורסים אנשים שיצאו לפנסיה, אנשים שפוטרו מעבודתם רגע לפני היציאה לפנסיה ועצמאים בגיל השלישי שמנסים להשתלב בשוק הדיגיטלי. אחד מהגורמים המשפיעים על השתלבותם של אנשים מבוגרים בתחום הוא הגילנות. למרות זאת, מוסר הנעמן הלל, 60% ממשתתפי הפרויקט הם בני הגיל השלישי. 
"אותם אנשים הצליחו ללמוד, תוך זמן קצר, את תחום הפרסום והשיווק בדיגיטל והחלו לספק עבודה בתחום לעצמאים, חברות קטנות ובינוניות ובכך להגדיל את הכנסתם בצורה מספקת. במסגרת הפרויקט לומדים המשתתפים כיצד לעבוד מהבית, דרך המחשב, ללא מעסיק ובשעות הנוחות להם", מסר הנעמן הלל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה