רכילות עסקית

בנק לאומי בפרויקט חדש: יזמות עסקית לנשות הגיל השלישי

עמותת יוזמות עתיד חברה לבנק לאומי ויחד הם משיקים תוכנית ייחודית שתכשיר נשים בגיל השלישי לפיתוח והקמה של עסק עצמאי, המתבסס על ניסיון וכישורים שנרכשו במהלך השנים ע"י הנשים
מערכת ice | 
צופית גורדון (צילום ניר גטמון)
עמותת "יוזמות עתיד" משיקה בימים אלו תוכנית יזמות עסקית בשיתוף עם בנק לאומי ומטרתה ליצור עבור נשים בגילאי 60+ אלטרנטיבה תעסוקתית שמובילה לעצמאות כלכלית ופרנסה איכותית. בימי הקורונה הרבה מבני ובנות הגיל השלישי חוו "הזדקנות מואצת" ובמחקר שנעשה על ידי הג'וינט "הזדקנות בימי קורונה" נמצא כי 84% מבנות הגיל השלישי חוו קושי כלכלי וכי זהו הסיכון הגבוה ביותר להתדרדרות בריאותית בעת משבר. הגילנות, הקושי הכלכלי והבדידות גורמות לתחלואה נפשית, לפגיעה במערכת החיסון ולהתדרדרות כללית. עקב זאת, הוחלט ביוזמות עתיד לשים זרקור על בנות הגיל השלישי ולהרחיב את הפעילות בקרב אוכלוסיית האזרחיות הוותיקות, לייצר מענה תואם ולהעניק מעטפת של כלים המסייעים להקים את העסק ולייצר דרכו מימוש עצמי ופרנסה איכותית.
עמותת יוזמות עתיד חברה לבנק לאומי ויחד הם משיקים תוכנית ייחודית שתכשיר נשים בגיל השלישי לפיתוח והקמה של עסק עצמאי, המתבסס על ניסיון וכישורים שנרכשו במהלך השנים ע"י הנשים ובכך, תייצר חלופה תעסוקתית עבורן במצבים כלכליים מורכבים ותוריד את התלות במעסיק/ה, בגילויי גילנות או בחסמי גיל אחרים. תוכנית הליווי הנה מעטפת רב מימדית לאורך שנה וכוללת בין היתר, מרכז הערכה קבוצתי, מכינה להבשלת הרעיון העסקי, קורס עומק המקנה את יסודות הקמת העסק ולאחר מכן הליך של מנטורינג אחד על אחד באמצעות למעלה מ-700 מתנדבי/ות של העמותה.
 
צופית גורדון, מנכ"לית יוזמות עתיד: "אנחנו מאד שמחות על שיתוף הפעולה עם בנק לאומי. נשות הגיל השלישי הן חלק אינטגרלי מהקהילה שלנו, והגענו להבנה שהמענים הקיימים עבורן אינן מספיקים. הרבה מהן מגיעות לשלב זה בחיים ללא פנסיה מספקת, אך עם עם שנים רבות של וותק ומומחיות שלא יסולאו בפז וחשוב שגם להן תהיה אלטרנטיבה תעסוקתית שתאפשר להן להמשיך ולהביא לידי ביטוי את כישוריהן ולהנות מהכנסה מכבדת".
קרן טאירי מנהלת אחריות תאגידית בלאומי: "שיתוף הפעולה של לאומי עם יוזמות עתיד התמקד הפעם בנשים בגילאי 60 ומעלה כחלק מהמדיניות החברתית של הבנק לתמיכה לאוכלוסיית הגיל השלישי בדגש על נשים אשר שואפות להמשיך ולהתפרנס באופן עצמאי לסייע להן להסתגל לעולם הדיגיטלי ולייצר עבורן מרחב פעילות עסקית שיניב להן בהמשך הן הכנסה והן סיפוק עצמי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה