דיגיטל וטק
רשת הענק תחת מתקפת סייבר: שיבושים נרחבים בכל סניפי החברה
לקוחות ברחבי בריטניה מדווחים על תקלות חוזרות במערכות התשלומים ללא מגע ועיכובים באיסוף מוצרים ברשת M&S. הרשת שכרה מומחי סייבר, אך השאלה הגדולה עדיין פתוחה: האם המידע האישי של הלקוחות באמת נשאר מוגן?
רשת הקמעונאות הבריטית M&S - Marks & Spencer הודיעה כי חוותה אירוע סייבר שפגע בשירותי התשלום וההזמנות המקוונות בסניפיה ברחבי בריטניה. מדובר בתקלה חמורה שמנעה שימוש בתשלומים ללא מגע (contactless) והובילה לעיכובים באיסוף הזמנות מהחנות (Click & Collect).
על פי הודעת החברה, האירוע החל אמש (שני), אך בעיות טכניות בתשלומים נרשמו כבר בסוף השבוע הקודם. למרות האירוע, החנויות נותרו פתוחות והאתר והאפליקציה של הרשת פועלים כרגיל. החברה מציינת כי מדובר בצעדים זמניים שנועדו להגן על לקוחותיה ועל פעילותה העסקית, ומדגישה כי נכון לעכשיו אין צורך בפעולה מצד הלקוחות או העובדים – אולי רמז לכך שמידע אישי של לקוחות לא נחשף.
M&S דיווחה על האירוע למרכז הלאומי הבריטי לאבטחת סייבר (NCSC) ושכרה מומחים חיצוניים לניהול החקירה וטיפול באירוע. עוד ציינה כי היא פועלת לשיפור מערכות ההגנה על הרשת שלה.
עוד ב-
באירוע נוסף ביום שבת האחרון דווחו בעיות תשלום בסניפים שונים, והלקוחות לא יכלו לאסוף הזמנות או להחזיר מוצרים. מספר גולשים ברשתות החברתיות הביעו תסכול מהתקלות שחזרו על עצמן וביקשו מהחברה לטפל במערכות ה-IT שלה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



