דיגיטל וטק

הסטארט אפ הישראלי שמשיק כלי חדשני: "זה שינוי פרדיגמה"

חברת Atera השיקה את IT Autopilot, כלי שיוכל לתקן עד 40% מהתקלות באופן עצמאי ובעל מסוגלות לפתור קריאות שירות מקצה לקצה 

 

מערכת ice | 
בינה מלאכותית-אילוסטרציה AI
חברת Atera, פלטפורמת ניהול ה-IT הכוללת סוכני בינה מלאכותית מובנים, הכריזה היום (שלישי) על השקת IT Autopilot, פתרון ה-IT האוטונומי הראשון מסוגו, שנועד לשנות מהיסוד את אופן עבודתם של אנשי IT ברחבי העולם. הכלי אותו Atera משיקה הוא סוכן AI חדש שמתקן תקלות IT ופותר קריאות שירות מקצה לקצה ללא התערבות טכנאי. זהו כלי שמכניס חדשנות ומפנה את אנשי ה-IT ממשימות חוזרות, תוך הגדרה מחדש של גבולות האפשרי עם Agentic AI.
ההשקה מגיעה לאחר הצלחה חסרת תקדים של AI Copilot של Atera, שהוביל לחיסכון של 11-13 שעות שבועיות לכל טכנאי. כעת, IT Autopilot לוקח את הטכנולוגיה צעד נוסף קדימה ומסיר לחלוטין את הצורך בהתערבות אנושית בטיפול בקריאות Tier 1 כגון איפוסי סיסמה, הפעלות מחדש ובקשות טכניות שגרתיות אחרות. המערכת זמינה תמיד, פועלת ללא הפסקה ומטפלת בעד כ- 40% מהעומס התפעולי ב-IT, תוך שמירה על זמני תגובה של 0.1 שניות בלבד וזמני פתרון ממוצעים של 15 דקות.
עבור אנשי IT שפועלים תחת לחץ הולך וגובר, IT Autopilot מספק מענה מיידי למערכת: הוא מטפל במשימות חוזרות ונשנות ופועל למעשה כטכנאי Tier 1 ובכך מפנה את זמנם של הטכנאים לפתרון בעיות מורכבות יותר ותמיכה בפרויקטים ארגוניים אסטרטגיים. המהלך מגיע בעיתוי קריטי: סקר עדכני שערכה Atera יחד עם חברת Censuswide מגלה כי 85% מאנשי ה-IT מאמינים ששבוע עבודה בן ארבעה ימים יתאפשר אם רק קריאות השירות מדרגה ראשונה יוסרו משולחן העבודה שלהם.

צילום: Atera

צילום: Atera
“אנשי IT הם מהמשאבים הקריטיים ביותר בארגון, אך גם מהעמוסים ביותר,” אמר גיל פקלמן, מייסד שותף ומנכ”ל Atera, שהוסיף: ״כלי IT Autopilot לא רק מצמצם משימות, אלא מעניק לטכנאים זמן, פוקוס ואיזון מחודש בין העבודה לחיים. זהו עידן חדש ב-IT, עידן שבו סוכנים אוטונומיים יהפכו לתשתית התמיכה החכמה של כל צוות IT". 

גיל פקלמן. צילום: Atera
כלי ה-IT Autopilot משתלב בקלות בעבודת צוות ה-IT הקיים, הוא מתקשר עם משתמשי הקצה ופותר תקלות באופן עצמאי ומאובטח במערכת סגורה, תוך שמירה על פרטיות, עמידה בתקנון אבטחת מידע ובהתאם להנחיות בארגון. ובהתאם לצורך, הוא גם יודע לטפל בבעיות מורכבות או כאלה הדורשות אישור מדרג ניהולי.
התכונות המרכזיות של IT Autopilot כוללות: פתרון אוטונומי מלא לקריאות Tier 1 כמו איפוסי סיסמה והפעלות מחדש, תקשורת ישירה עם משתמשים, תחת כללי אבטחה והגדרות מוקפדות, חיסכון של שעות עבודה שבועיות באמצעות טיפול בבעיות נפוצות, שיפור חוויית המשתמש בזכות זמני פתרון קצרים במיוחד ומבסס IT בשירות עצמי אמיתי, ללא צורך להמתין לתמיכה אנושית.
בעוד חברות רבות עוטפות כל כלי אוטומציה בסיסי במונחי AI שיווקיים, Atera מציגה פתרון Agentic AI אמיתי, כזה שעונה על כל הקריטריונים: שמירת זיכרון של פעולות קודמות, תכנון, חיבור לממשקים, שיתוף פעולה בין סוכנים, למידה מניסיון ותפקוד עצמאי מלא.
״כלי ה-IT Autopilot הוא לא עוד פיצ׳ר’ הוא שינוי פרדיגמה״, אמר אושרי מויאל, מייסד שותף ו-CTO של Atera, שהוסיף: ״בזמן שהתעשייה מוצפת בסיסמאות חצי-אפויות, אנחנו מציגים IT אוטונומי אמיתי. בנינו מערכת שמתכננת, פועלת, לומדת ומשתפרת בעצמה, בדיוק כפי שטכנאי מנוסה היה עושה. זה לא אוטומציה, זו אוטונומיה". 

אושרי מויאל. צילום: Atera
כזכור, Atera פיטרה בנובמבר החולף 20 מעובדי החברה, מרביתם כאן בישראל, המהווים כ-6% מכלל מכוח העבודה בחברה. Atera פועלת לשנות את הדרך שבה אנשי IT עובדים ומאפשרת להם לייעל את עבודתם פי 10. 
חברת Atera, פלטפורמת ניהול ה-IT הכוללת סוכני בינה מלאכותית מובנים בהתבסס על בינה מלאכותית מסוג Agentic מציעה כוח עבודה דיגיטלי של סוכני AI שתומכים באופן יזום ואוטונומי בכלל מערך ה-IT. הפלטפורמה מאחדת כלים לניטור וניהול מרחוק (RMM), מוקד שירות, מערכות קריאות שירות ואוטומציה, ומספקת לצוותי IT ולספקי שירות (MSPs) דרך יעילה להגן על התשתיות, לחסוך זמן, להפחית השבתות ולשפר את רמות השירות. Atera משרתת מעל 12,000 לקוחות ב-120 מדינות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה