דיגיטל וטק
גוגל ובזק בינלאומי בבשורה אדירה: חיסכון בעלויות וגישה מהירה
החברה הישראלית הוסמכה כספקית גישת רשמית לשירותי Google. בעקבות ההצטרפות של בזק בינלאומי לתוכנית ה-VPP Gold של Google, לקוחות החברה ייהנו מגישה מהירה, ישירה ויציבה עם זמני תגובה קצרים
בזק בינלאומי, החברה הישראלית שמספקת שירותי טלפוניה בין-לאומית ושירותי אינטרנט ושירותי IT בישראל, מציינת הישג מרשים. החברה הישראלית מודיעה היום (שני) כי היא הוסמכה באופן רשמי לתוכנית Gold Verified Peering Provider (VPP) מטעם ענקית הטכנולוגיה גוגל.
מדובר בתוכנית עולמית שמטרתה לאפשר למשתמשי Google Cloud, Workspace, YouTube ושירותים נוספים של Google. מהלך זה נועד לסייע לגולשים להתחבר אליהם דרך ספקיות שירותי תקשורת (ISPs) שעמדו בסטנדרטים גבוהים של אמינות, מהירות ותשתית.
בכך, ארגונים, עסקים וגופים ציבוריים יכולים להתחבר לשירותי גוגל דרך בזק בינלאומי, זאת מבלי להקים או לנהל חיבורים ישירים ומורכבים. במקום זאת, החברה הישראלית מנהלת את הקישור הישיר לרשת של גוגל והלקוחות נהנים מגישה פשוטה ומוגנת לשירותים בענן, זאת תוך חיסכון בזמן, בעלויות ובמורכבות תפעולית.
עם ההצטרפות של בזק בינלאומי לתוכנית ה-VPP Gold של Google, לקוחות החברה ייהנו מגישה מהירה, ישירה ויציבה יותר לכלל שירותי Google, עם זמני תגובה קצרים יותר, פחות תקלות ואמינות גבוהה במיוחד, גם באזורים מרוחקים או בשעות עומס.
מהלך זה יסייע באופן משמעותי ללקוחות שנוהגים להשתמש בשירותים העסקיים בענן כמו Google Workspace, מערכות מידע, שירותי וידאו, גיבויים ואפליקציות קריטיות. השירות מתאים גם לארגונים שאין להם צוותי IT פנימי ומנגיש את תהליך ההתחברות לשירותי גוגל באמצעות תשתית שנבדקה ואושרה על ידי החברה.
כל מערך התמיכה, ניהול התקלות והחיבורים נעשים דרך מוקדים מקומיים ודוברי עברית של בזק בינלאומי – ללא צורך בהתנהלות ישירה מול גוגל. מהלך זה נועד לסייע באופי חווית המשתמש, הוא חוסך במשאבים ומהווה יתרון תחרותי.
מירי שורקי, סמנכ"לית העסקים הגלובליים בבזק בינלאומי, מסרה: ״ההסמכה שלנו לתוכנית VPP של גוגל מהווה עדות למחויבות של בזק בינלאומי למצוינות בתשתיות ושירות. מדובר במהלך אסטרטגי שמאפשר לנו להעניק ללקוחותינו חיבוריות מתקדמת לשירותי גוגל – במהירות, באמינות ובסטנדרטים הגבוהים ביותר״.

בתמונה: מירי שורקי, (צילום: יונתן בלום)
כחלק מהתוכנית החדשה, בזק בינלאומי מוצגת באתר הייעודי של גוגל לצד ספקיות תקשורת בינלאומיות מובילות. באמצעות ההסמכה הזו, בזק בינלאומי מחזקת את מעמדה כשותפה טכנולוגית של Google בישראל.
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



