דיגיטל וטק

משתמשים ב-Chrome? זה הצעד החריג שיוטיוב נוקטת נגדכם

משתמשי יוטיוב מדווחים על חסימה מוחלטת של סרטונים ביוטיוב לאחר שהתקינו חוסם פרסומות, במהלך שמחזק את מאבק גוגל בחוסמי הפרסומות. האם זה צעד טקטי זמני, או תחילתו של שינוי קבוע בכל הפלטפורמות?
רפאל בן זקרי | 
יוטיוב פרימיום (צילום Shutterstock)
משתמשים בדפדפן Google Chrome המפעילים את חוסם הפרסומות הפופולרי Adblock Plus מדווחים כי אינם יכולים עוד לטעון סרטונים ביוטיוב. המהלך מהווה שלב נוסף במאבק שמנהלת גוגל נגד תוספים החוסמים פרסומות, במטרה להבטיח את זרימת ההכנסות מפרסום בפלטפורמה.
לפי הדיווחים, החסימה כרגע מוגבלת ל-Chrome, ומשתמשים מדפדפנים אחרים עדיין יכולים להשתמש ב-Adblock Plus לצפייה ביוטיוב ללא פרסומות. עם זאת, קיים חשש שהמהלך יורחב בעתיד גם לפלטפורמות נוספות. חלק מהמשתמשים ממליצים לעבור לתוספים חלופיים, ואחרים מציינים כי הפתרון הבטוח ביותר הוא מנוי בתשלום לשירות YouTube Premium, המאפשר צפייה ללא פרסומות לצד הטבות נוספות כמו הורדת סרטונים וצפייה באיכות משופרת.
גוגל מצידה מציינת כי פרסום ביוטיוב הוא מקור הכנסה מרכזי עבור יוצרים, ולכן חסימת פרסומות פוגעת ביכולת שלהם להמשיך להפיק תוכן. עם זאת, משתמשים רבים מתלוננים על עומס פרסומות, חלקן ארוכות ובלתי ניתנות לדילוג, ואף על פרסומות באיכות נמוכה או בעלות תוכן מפוקפק.
החסימה הנוכחית מצטרפת לחסימות ותקלות לכאורה יזומות נוספות שחוו בעבר משתמשים שהורידו תוספי חסימת פרסומות לדפדפנים שונים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה