דיגיטל וטק

מכבי שירותי בריאות חזרו לפעילות מלאה: התקלה תוקנה

לאחר שעות רבות, בה 2.7 מיליון לקוחות החברה לא יכלו לקבל שירות בעקבות תקלה טכנית בספק, מכבי שירותי בריאות הודיעו: "חזרנו לפעילות"
מערכת ice | 
מכבי שירותי בריאות ואבטחת סייבר (צילום shutterstock)
תקלה טכנית בספק התשתיות של מכבי שירותי בריאות גרמה ללקוחות לקבל את ההודעת ה-SMS שבישרה על השיבושים השונים שהמערכות חווה, וגם כיצד זה עלול להשפיע עליהם. 
הפרעה הטכנית, שמקורה בכשל אצל ספק תשתית חיצוני, יצרה מצב פרדוקסלי בו הטיפול הרפואי הפיזי ממשיך כרגיל בעוד השירותים הדיגיטליים קרסו לחלוטין. נציגי המוקדים הטלפוניים של מכבי אישרו עד השעה 07:30 שהם חסרי אונים מול המצב ללא גישה לתיקי החולים או למערכות המידע. 
בהודעה שנשלחה עודכנו מיליוני הלקוחות שלה: "שלום, עקב תקלה טכנית בספק תשתית ישנם שיבושים בחלק ממערכות השירות, וביניהן באתר מכבי ובאפליקציה. ניתן לרכוש תרופות במקרים דחופים בסניפי מכבי פארם. בבית מרחקת אחרים ניתן לרכוש תרופות בהצגת מרשם מודפס בלבד".
פנו ללקוחות החברה: "בשלב זה נבקש לא לא להגיע למכוני הרנטגן ולמעבדות. אנו מתנצלים על אי הנוחות ופועלים להשיב את השירות לפעילות מלאה בהקדם האפשרי. בברכה מכבי שירותי בריאות". כעת, ממכבי שירותי בריאות נמסר כי התקלה תוקנה, האתר והאפליקציה חזרו לעבוד: "שירותי מכבי, כולל האתר והאפליקציה, חזרו לפעילות מלאה. אנו מתנצלים על השיבושים בשירות במהלך היום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה