דיגיטל וטק

תקלה במכבי שירותי בריאות: 2.7 מיליון מטופלים נשארים תקועים הבוקר

קריסה דיגיטלית מקבילה במכבי שירותי בריאות כאשר כשל חמור בתשתיות המחשוב של הקופה שמקורה בבזק בינלאומי הוביל להשבתה של האתר והאפליקציה הדיגיטלית
מערכת ice | 
מכבי שירותי בריאות (צילום shutterstock)
הבוקר הזה (שלישי) הביא עמו הפתעה לא נעימה למיליוני ישראלים כאשר מכבי שירותי בריאות - ארגון הבריאות השני בגודלו בישראל נקלעה לקריסה טכנולוגית שהותיר מיליוני מטופלים תקועים. התקלה מקורה בבזק בינלאומי.
על פי הפרסום של YNET, כשל בתשתיות המחשוב של הקופה הוביל להשבתה מוחלטת של האתר והאפליקציה הדיגיטלית, וחתך באופן מיידי את הקשר בין הארגון ל-2.7 מיליון מבוטחיו. המצב הקריטי הותיר מיליוני אנשים ללא יכולת לקבל שירותים בסיסיים כמו קביעת תורים או גישה למידע רפואי חיוני, בעוד הארגון מתמודד עם אחת התקלות החמורות ביותר בתחום הבריאות הישראלי.

הפרעה הטכנית, שמקורה בכשל אצל ספק תשתית חיצוני, יצרה מצב פרדוקסלי בו הטיפול הרפואי הפיזי ממשיך כרגיל בעוד השירותים הדיגיטליים קרסו לחלוטין. נציגי המוקדים הטלפוניים של מכבי אישרו עד השעה 07:30 שהם חסרי אונים מול המצב ללא גישה לתיקי החולים או למערכות המידע. 
בתגובה מסרו במכבי לתקלה: "עקב תקלה טכנית בספק תשתית, חלה השפעה זמנית על פעילותן של חלק ממערכות השירות. התקלה מטופלת על ידי צוותי המקצוע והספקים הרלוונטיים. אנו מתנצלים על אי הנוחות ופועלים להשיב את השירות לפעילות מלאה בהקדם האפשרי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה