דיגיטל וטק

טיקטוק חושפת פיצ'רים חדשים: בדרך להפוך למתחרה של וואטסאפ?

הפלטפורמה מוסיפה לראשונה אפשרות להודעות קוליות ותמונות בהודעות פרטיות, צעד שמקרב אותה לוואטסאפ ולאינסטגרם. אבל האם המשתמשים באמת יאמצו את טיקטוק גם לתקשורת יומיומית, או שיישארו רק בשביל הסרטונים?
רפאל בן זקרי | 
טיקטוק (צילום pixabay, shutterstock)
טיקטוק הודיעה כי מהשבועות הקרובים יוכלו המשתמשים לשלוח הודעות קוליות ותמונות בהודעות פרטיות (DMs), גם בשיחות אישיות וגם בקבוצות.
ההודעות הקוליות יוגבלו לאורך של עד 60 שניות, בדומה לפיצ’רים שקיימים כבר שנים בוואטסאפ, אינסטגרם ועוד. בנוסף, ניתן יהיה לשלוח עד תשע תמונות או סרטונים בבת אחת – בין אם הן צולמו ישירות מהמכשיר ובין אם נבחרו מגלריית התמונות.
כדי להפחית סיכונים להטרדה של משתמשים אחרים, משתמש חדש לא יוכל לשלוח הודעת הפתיחה הכוללת תמונות או סרטונים שצילם בעצמו, אלא רק תכנים שכבר פורסמו בטיקטוק. מעבר לכך, טיקטוק מפעילה מערכות אוטומטיות החוסמות שיתוף של תמונות עירום בקרב בני 16–18, ותכונה זו זמינה כאופציה גם למבוגרים מעל גיל 18.
המהלך משתלב באסטרטגיה רחבה יותר של טיקטוק להפוך לפלטפורמת תקשורת מלאה. בשנה האחרונה הוסיפה החברה קבוצות צ’אט של עד 32 משתתפים, וכן חדרי שיחה ייעודיים בין יוצרי תוכן לעוקבים שלהם. כעת, עם הוספת התמונות וההודעות הקוליות, חוויית ההודעות של טיקטוק מתקרבת עוד יותר לזו של אפליקציות המסרים הפופולריות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה