דיגיטל וטק

מיקרוסופט מתריעה: הלקוחות בישראל עלולים לסבול משיבושים

מיקרוסופט עדכנה כי תקלות בכבלים תת־ימיים בים האדום גורמות לעיכובים בשירותי הענן Azure, בעיקר בתעבורה העוברת דרך המזרח התיכון. בין הלקוחות בישראל גם צה"ל וגופים ביטחוניים
מני הרץ | 
כבל תקשורת (צילום Shutterstock)
ענקית התוכנה מיקרוסופט הודיעה בסוף השבוע כי לקוחות שירות הענן Azure עלולים להיתקל בעיכובים ובשיבושי תעבורה, זאת בעקבות פגיעות חמורות בכבלי תקשורת תת־ימיים העוברים באזור הים האדום.
בהודעה רשמית שהוציאה החברה עודכנו המשתמשים כי התקלות עשויות להוביל לעלייה בזמני השהיה ולפגיעה באיכות השירות, בעיקר בתעבורה העוברת דרך נתיבי המזרח התיכון. החברה הדגישה כי מדובר באירוע חריג, אך הבהירה כי התנועה שאינה עוברת באזור המזרח התיכון אינה מושפעת כלל.
במסר נוסף שפרסמה מיקרוסופט נכתב כי "אנו צופים השהיות גבוהות יותר עבור חלק מהתעבורה שנעזרה בעבר בנתיבי המזרח התיכון. נעביר עדכונים יומיים, או מוקדם יותר אם יחול שינוי במצב". הצהרה זו נועדה להרגיע את הלקוחות, אך במקביל גם מציבה אתגר ממשי עבור מיליוני משתמשים ועסקים ברחבי העולם הנשענים על שירותי הענן של החברה.
מיקרוסופט, המספקת את שירותי הענן הגדולים בעולם אחרי אמזון AWS, נאלצה לנקוט צעדי חירום ולנתב מחדש את התעבורה במסלולים חלופיים. לפי שעה, למרות העיכובים, החברה מבטיחה כי השירותים עצמם לא יופסקו, אלא יפעלו עם זמני תגובה גבוהים מהרגיל.
בין הלקוחות ניתן למצוא חברות בתחומים שונים כמו טכנולוגיה, פיננסים, קמעונאות, וכן גופים מהמגזר הציבורי והביטחוני ואף צבא ההגנה לישראל. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה