דיגיטל וטק

עם הכנסה של 15 מיליארד דולר בשנה: כך יוטיוב הפכה למעצמת אינטרנט ללא מתחרים

אתר סרטוני הווידאו, שבשנה שעברה הכניס סכום עתק, כבר רשם העונה הכנסה של 12.9 מיליארד דולר, עלייה ב-24% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. מיליארד שעות שנצפות ביום על ידי המשתמשים, לא מאפשרים לטיקטוק ונטפליקס לאיים על הכתר
כפיר אדר | 
יוטיוב
לא רבים יודעים זאת, אבל יותר מ-500 שעות וידאו עולות בכל דקה ויותר ממיליארד שעות נצפות על ידי המשתמשים מדי יום. כל אלו הפכו את יוטיוב של גוגל למנוע החיפוש השני בגודלו בעולם ולמעצמת אינטרנט שאין לה תחרות.
הצמיחה המטאורית של יוטיוב לא דעכה. יותר משני מיליארד משתמשים מבקרים באתר מדי חודש. עבור חברת האם שלה, גוגל, היא מייצגת חלק נכבד מעסקיה. בשנת 2019 הכניס אתר הסרטונים הגדול בעולם הכנסות של 15 מיליארד דולר. כל זה עשוי עוד לגדול השנה עם הכנסות של 12.89 מיליארד דולר עד כה, עלייה של כ-24% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
יו טיוב אמנם שלטה בווידיאו באינטרנט ונשארה אחת מאפליקציות הסטרימינג המשומשות המובילות בניידים, אך היא מתמודדת עם תחרות גוברת. שירותים מהבילים כמו נטפליקס ודיסני+, ואפליקציות מדיה חברתית כמו TikTok, כולם מתמודדים על תשומת לבם של אנשים. לעת עתה, התחרות עדיין לא צמודה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה