דיגיטל וטק

חברת קומביטס מרחיבה את השימוש בענן אורקל

הענן יתמוך באפליקציית cExpense לניהול דיגיטלי של הוצאות עסקיות של עובדים מהנייד, שנותנת מענה טכנולוגי לארגונים במשק עם המעבר לעבודה מרחוק
כפיר אדר | 
אילן לוין (צילום קומביטס)
חברת הפינטק הישראלית קומביטס, המובילה בתחום ניהול נסיעות והוצאות לחברות בארץ ובחו"ל, מעבירה לענן אורקל (OCI) את פעילות אפליקציית cExpense, פתרון חדשני ומשודרג לניהול הוצאות עובדים.
ענן אורקל יאפשר לקומביטס לשלב דאטה מהלקוחות בפלטפורמה מאובטחת אחת, להוסיף פיצ'רים חדשים ולגדול באופן סקלאבילי ככל שאימוץ המערכת יגדל. הפתרון כולל סריקת חשבוניות מהנייד ואספקת דו"ח הוצאות, paperless. בכך, מרחיבה קומביטס את פעילותה בענן אורקל. המעבר מספקיות ענן אחרות מתבצע לאור הביצועים הטובים והיעילות שחווה קומביטס עם הפתרון הראשון שלה, לניהול ההוצאות והנסיעות העסקיות לארגונים, שכבר רץ על ענן אורקל.
קומביטס, ספקית מובילה של תוכנות לניהול הוצאות נסיעה עסקיות, הוקמה לפני 14 שנה ומנהלת חברה בת בפיליפינים (שפעילותה כבר נמצאת על ענן אורקל). בין לקוחותיה חברות וארגונים ממשלתיים מהגדולים במשק הישראלי ובעולם, בהם: ממשלת ישראל, אלביט, התעשייה האווירית, פלייטיקה, מובילאי, WIX ועוד.
עד פרוץ הקורונה שלטה קומביטס בשוק המערכות לניהול הנסיעות וההוצאות העסקיות, עם היקפים של עשרות אלפי נסיעות בחודש שנוהלו דרך מערכת TAS שפיתחה החברה. בחברה מתכננים להשיק בחודשים הקרובים פתרונות טכנולוגיים נוספים שגם הם יפעלו על ענן אורקל - בהם אפליקציה לניהול אישורים בארגון cApprove, ומערכת לניהול הוצאות ספקים, אשר תאפשר גם היא לעבור לתקן paperless.
עם הפתרון החדש, נותנת קומביטס מענה טכנולוגי רלוונטי לחברות וארגונים בתקופה שבה כמות הנסיעות לחו"ל אמנם צומצמה, אולם המשק עבר לעבוד מרחוק ויש צורך בעוד ועוד טכנולוגיות paperless. בין החברות שכבר משתמשות בפתרון החדש RADWARE, דלתא, סודה סטרים, איירון סורס, Wix, אבן קיסר, אלוט, סייברביט, DHL ועוד.
ארגונים רבים עדיין מבצעים כיום באופן ידני את תהליך איסוף ורישום החשבוניות בגין הוצאות עסקיות של עובדיהם, כשהם מקלידים את ההוצאות לטבלאות אקסל בתהליך מסורבל ומיושן. אפליקציית cExpense החדשה לניהול הוצאות עובדים, שקיבלה תאוצה מהמעבר לעבודה מרחוק בקורונה, מקלה מאוד על התהליך: העובד מצלם את החשבונית באמצעות מנגנון OCR מתקדם והיא עוברת סבב אישורים אלקטרוני אצל המנהל הישיר שלו והנהלת החשבונות, שיכולים לאשר את כל ההוצאות גם בסמארטפון.
לאחר מכן העובד והחברה לא צריכים לשמור פיזית את החשבונית. האפליקציה נותנת מענה גם לתקנות מס הכנסה, שכבר כלולות בתהליך ובסופו של דבר המערכת נותנת פקודה למערכות הכספים של הארגון לשלם לעובד את היתרה חזרה. המנהל גם מקבל התראות לגבי חריגות וכך חוסך זמן וכסף רבים לארגון.
לדברי איל לוין, CTO  ComBtas: "המעבר לענן של אורקל איפשר לנו לשפר את ביצועי המערכת וזאת תוך כדי התייעלות משמעותית. הסביבה החדשה מאפשרת לנו גמישות גבוהה, ועמידה בכל דרישות האבטחה המחמירות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה