דיגיטל וטק

זום מתחילה למכור טלפונים, איזה שינוי יגיע בעקבות המהלך?

חברת שיחות הווידאו הודיעה כי היא תציע טלפונים משרדיים שהתוכנה שלה מובנית בהם, כמו גם שירותי טלפון עסקיים שיתחרו באלו של חברות מקומיות
יאיר מור | 
טלפון של ZOOM (צילום Zoom Phone, pexels - edit ice)
מגיפת הקורונה נמצאת בדעיכה, אבל החברה שעלתה בזכותה לגדולות לא מתכוונת לתת לזה לעצור אותה: ענקית שיחות הווידאו Zoom הודיעה אמש כי תתחיל למכור מכשירי טלפון משרדיים, ובמקביל תיכנס לשוק הישראלי ותציע כאן שירותי טלפונייה לחברות.
מכשירי הטלפון שתמכור זום מיוצרים על ידי חברות חיצוניות שמשתפות איתה פעולה. כרגע, החברות הללו הן Poly ו-Yealink, והדגמים הראשונים שמוצעים במסגרת שירותי זום הם CCX 600 ו-CCX 700 של הראשונה, שמחיריהם בחו"ל 570 ו-670 דולר, בהתאמה, ו-VP59 של השנייה, שמחירו בארץ 3,000 שקל. כולם נמכרים גם על ידי היצרניות שלהם, עם תמיכה בזום, ב-Microsoft Teams, ב-Cisco Webex או בשירותים אחרים הקיימים בתחום. אלו שיימכרו על ידי זום יגיעו כמובן עם התוכנה שלה. המחירים של גרסאות הזום של הטלפונים בישראל טרם נקבעו.
כאמור, המכשירים יוצעו לצד שירותי טלפונייה מרכזית שהחברה השיקה במספר מדינות בשנה האחרונה, Zoom Phone. השירות מחליף את המרכזיות העסקיות הקיימות, וכולל קווי טלפון עם מספרים רגילים ותמיכה בשיחות קול או וידאו בתעריפים אחידים בין מדינות בתוך החברה.
הצעד הזה הוא שלב נוסף בניסיון של זום להמשיך לגדול גם לאחר תוך המגיפה שסינדלה מיליוני עובדים בעולם לבית ואילצה אותם להשתמש בשיחות וידאו כמו אלו שהיא מספקת כדי לתקשר עם עמיתיהם ומנהליהם. בתחילת השנה כבר הכריזה החברה על שותפות עם שתי יצרניות המכשירים המוזכרות לעיל, אך אז דובר בעיקר על ציוד לשיחות וידאו ייעודיות. עתה היא מרחיבה את השותפות והשירותים כדי להיות רלוונטית ליותר עסקים ועובדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה