דיגיטל וטק

החיפושים החמים: האם הספורט ניצח את הפוליטיקה?

מה גרם לישראלים לכסוס ציפורניים - חצי גמר יורו 2020 או סערת חוק האזרחות / איחוד משפחות? וגם: איזו מכונית מפתיעה הצליחה להתברג בצמרת? החיפושים החמים בגוגל
יאיר מור | 
חצי גמר יורו 2020, הכנסת (צילום פלאש 90/ אוליבר פיטוסי)
חצי גמר יורו 2020 גרם אתמול לישראלים רבים לעצור את נשימתם - אבל הסערה הפוליטית של שלשום בלילה, שחשפה את כל חולשותיה של הממשלה ה-36, עניינה אותנו הרבה יותר, לפי נתוני החיפושים החמים בגוגל.
החוק עצמו מופיע במקום הראשון והעשירי ברשימה - בראשון תחת הכותרת "חוק האזרחות" ובעשירי תחת "חוק איחוד משפחות" - וכמה פוליטיקאים שבלטו בסערה נמצאים בתווך, כמו עמיחי שיקלי מ"ימינה" שהצביע נגד במקום השלישי, ושרת הפנים איילת שקד שהגיעה כמעט לכל אולפני החדשות אתמול להסביר את המצב במקום השביעי. בנוסף, ח"כ מאיר יצחק הלוי, שנאלץ להגיע אמש להצבעה אחרת ישר מלוויית אחותו, נמצא במקום השמיני. 
משחק הכדורגל המותח, לעומת זאת, מסתפק במקומות 3 ו-4 בטבלה, כאשר האחרון הוא "נבחרת איטליה", בעוד ספרד לא זוכה להתעניינות מיוחדת מצד ישראלים. 
התפרצות נגיף הקורונה בקרב תלמידים נמצאת במקום החמישי. 
במקום השישי נמצאת נינט טייב, שהוציאה שיר חדש, ראשון מתוך אלבומה השישי שייצא בקרוב. 
ובמקום התשיעי נמצאת הפתעה: מיצובישי אאוטלנדר, שדגם חדש שלה הושק השבוע בישראל והצליח להביא אותה לרשימת החיפושים החמים. עם זאת, נציין כי טסלה, למשל, עדיין זוכה ביומיום ליותר חיפושים מכל דגמי מיצובישי יחדיו - אך אינה נכללת בטבלה מכיוון שהיא כוללת רק חיפושים שהציגו עלייה משמעותית לעומת ימים אחרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה