דיגיטל וטק

וואטסאפ מצמצמת פערים מהמתחרות: השינויים המתבקשים סוף כל סוף הגיעו

האפליקציה החלה לשחרר כמה מהתכונות שמשתמשים התחננו לקבל במשך שנים – ושכל המתחרות השיקו כבר לפני זמן רב. עם זאת, כרגע התכונות החדשות עדיין לא זמינות לכולם
יאיר מור |  2
וואטסאפ (צילום pexels)
הגיע הזמן: וואטסאפ החלה בימים האחרונים לשחרר כמה מהשינויים הכי מיוחלים בתולדותיה, כך לפי דיווחים באתר WABetaInfo. השינויים מגיעים אחרי שורה של עדכונים שנרשמו באפליקציה לאחרונה.
התכונה הראשונה, שהחלה להגיע למשתמשים בסוף השבוע, היא האפשרות לשלוח תמונות וסרטונים "חד-פעמיים" – כלומר כאלה שנמחקים אחרי צפייה בודדת. האפשרות זמינה כרגע למשתמשי גרסת הבטא של השירות לאנדרואיד, שם החלה להופיע לאחרונה, ובסוף השבוע האחרון הגיעה גם לבודקי בטא באייפון. החברה מדגישה כי תמונות שמוחקות את עצמן לא מבטיחות פרטיות, משום שהמקבל עדיין יכול לבצע צילום מסך שלהן.
כמו כן, גרסת הבטא של האפליקציה לאייפון מציגה עתה התראות מפורטות יותר בתוך האפליקציה, כולל תצוגה מקדימה של תמונות, אנימציות ו"מדבקות", ואפשרות להרחיב התראה כדי להגיב לשיחה בלי לסגור את השיחה האחרת שהמשתמש צופה בה כרגע.
בינתיים, משתמשי גרסאות הבטא של השירות למחשבים יכולים לצפות לגרסה ראשונה של השירות שתעבוד גם אם הטלפון שלהם אינו מחובר לרשת, ולאפשרות לשלוח תמונות וסרטונים "חד-פעמיים" ולשלוח שיחות לארכיון כדי להסיר אותם מרשימת השיחות הראשית באפליקציה.
בינתיים, בגרסת הבטא לאנדרואיד נצפה ממשק ניגון הודעות אודיו חדש, עם מעין גרף עוצמת שמע דומה לזה של ספוטיפיי, ואפשרות לבחור את איכות התמונות לפני שליחה בין "איכות מירבית", "חוסך גלישה" או "אוטומטי".
כזכור, אפשרויות החיבור מ-4 מכשירים במקביל ושליחת התמונות החד-פעמיות הובטחו על ידי מנכ"ל פייסבוק, מארק  צוקרברג, לפני חודש בראיון מפתיע.
כאמור, כל זה נמצא כרגע בשלבי בדיקות ראשוניים בגרסאות הבטא של האפליקציה, אך צפוי להגיע למשתמשים בחודשים הקרובים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ווטסאפ חיים ב2017 בזמן שטלגרם ב2021
    מתן 07/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחכים לכם בטלגרם תתקדמו ותצטרפו אלינו
    סגור
  • 1.
    תוכנה מעאפנה
    עצם אני 07/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    :-)
    סגור