דיגיטל וטק

הפרישה של ביילס או הכישלון של מוקי – מה עניין יותר את הישראלים?

מדליית הזהב של טום דיילי, מדליית הכסף של האיראני שגלה לאחר שביקר בישראל, או אלו של שגיא מוקי וסימון ביילס שכבר לא יזכו השנה? החיפושים החמים בגוגל
יאיר מור | 
שגיא מוקי אלוף העלם בגודו (צילום GettyImages)
האולימפיאדה בטוקיו ממשיכה לספק כותרות ועניין רב, וחיפושי גוגל מראים שבישראל מתעניינים בה מאוד. אתמול זה התבטא בכך שחמישה מתוך החיפושים החמים, כולל כל ארבעת המקומות הראשונים ברשימה, היו קשורים לאולימפיאדה: המתעמלת האמריקאית סימון ביילס, שהכריזה על פרישה, נמצאת במקום הראשון בעברית ובמקום השלישי באנגלית; שגיא מוקי, שלמרבה הצער הודח כבר בשמינית גמר הג'ודו, נמצא במקום השני; סעיד מולאי, הג'ודוקא האיראני שנאלץ לברוח מהמדינה בעקבות החטא הבלתי נסלח של השתתפות בתחרות שנערכה בישראל לפני מספר חודשים, ייצג באולימפיאדה בטוקיו את מונגוליה וזכה במדליית כסף, נמצא במקום הרביעי; וטום דיילי, הקופץ למים הבריטי שזכה במדליית זהב נוספת לאוסף, נמצא במקום השמיני.
במקום החמישי נמצאת מניית טסלה, שצנחה דווקא לאחר דו"ח רבעוני טוב של יצרנית המכוניות החשמליות הגדולה בעולם.
ובמקומות 6 ו-7 נמצאים שני פוליטיקאים: ח"כ עידית סילמן ("ימינה"), שהקליטה לכאורה ח"כים מהאופוזיציה, וח"כ אחמד טיבי, שאיתמר בן-גביר ("הציונות הדתית") סירב לקרוא לו "אדוני", התעקש לקרוא לו "מחבל" והורד מהדוכן באגרסיביות על ידי אנשי משמר הכנסת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה