דיגיטל וטק

אמזון יוצאת מהאינטרנט: תוציא סרטים לקולנוע

החברה אישרה בעקיפין כי למרות שהיא משקיעה כסף רב בשירות הזרמת הווידאו שלה, אולפני הסרטים שלה ייצרו גם סרטים שייצאו קודם כל לאולמות ורק לאחר מכן לרשת

יאיר מור | 
סינמה סיטי ראשל"צ (צילום סיון פרג')
סטרי-מה? אמזון מתכוונת להוציא בעתיד סרטים לבתי קולנוע, כך נחשף בסוף השבוע במהלך ריאיון לציון יציאתו המאוחרת מאוד של הסרט "ג'יימס בונד: לא זמן למות" לאקרנים.
השחקן הראשי, דניאל קרייג, ומפיקת הסדרה, ברברה ברוקולי, דיברו עם סקיי ניוז על הדרך הארוכה שעבר הסרט, שכבר היה מוכן ליציאה במועד המתוכנן – אפריל 2020 – כאשר מגפת הקורונה גרמה לסגירת בתי קולנוע ברחבי העולם. ההפקה החליטה לדחות את הקרנת הסרט, תחילה לנובמבר 2020, אחר כך לאפריל 2021 ולבסוף לסתיו הנוכחי: הסרט ייצא בבריטניה ובישראל ביום חמישי הקרוב, ובארה"ב ביום שישי של השבוע הבא.
"התמקדנו בשחרור הסרט לקולנועים... ואני חושבת שזו עמדתנו", אמרה ברוקולי באשר לדחיות הרבות בדרך, והוסיפה: "אמזון בהחלט אמרה לנו שהסרטים (העתידיים בסדרה) יהיו סרטים (המיועדים) לקולנוע". מדובר בהצהרה חשובה מאוד, לאור רכישת החברה המחזיקה בזכויות על הסדרה, אולפני MGM, על ידי אמזון במאי האחרון תמורת 8.5 מיליארד דולר. הנחת היסוד מאז ועד עתה היתה שכוונתה של אמזון להפוך את כל סרטי האולפנים לחלק מקטלוג שירות הזרמת הווידאו שלה, אמזון פריים וידאו. כעת, נראה שהיא מתכוונת לעשות זאת רק עם ארכיון הסרטים הקיימים, בעוד סרטים עתידיים יופנו בחלקם לשחרור מסורתי בבתי הקולנוע לפני ההעלאה לרשת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה