דיגיטל וטק

איך להגדיל את כמות העוקבים שלך באינסטגרם? 5 טיפים מנצחים

בין אם אתם רוצים להפוך לאושיות אינסטה או לקדם את העסק שלכם ברשת בצורה טבעית, קחו מאיתנו 5 טיפים מנצחים להגדלת העוקבים:
מערכת ice |  3
5 טיפים להגדלת העוקבים באינסטגרם (צילום freepik)
1. להשקיע מחשבה בפרופיל והביו שלכם
פתגם ישן וידוע אומר - "אין שני לרושם ראשוני". ברגע שעוקב פוטנציאלי נתקל בפוסט שלכם ונכנס לפרופיל, תוך שניות הוא אמור לקבל את ההחלטה אם לעקוב אחריכם או להמשיך הלאה, והפרופיל שלכם זה המקום שאמור לשכנע אותו ללחוץ על כפתור ה"Following".
תמונת פרופיל באינסטה זה לא משהו שמחליפים כל יום לכן השתדלו להשקיע בתמונת פרופיל מעוצבת, צבעונית ובאיכות גבוהה. 
בביו שלכם השתדלו לעניין אך לא לחפור יותר מידי כי לא יקראו את זה. אם אתם רוצים להיתפס כמצחיקים רשמו משפט שנון ולא צפוי, אם אתם רוצים שיראו אתכם כמעניינים כתבו משפט או ציטוט מקורי שלא רואים אצל כולם, אם יש לכם עסק תוכלו לכתוב שם סלוגן קצר וקולע, ומתחתיו את הטלפון של העסק/ קישור לאתר/ פרופיל הפייסבוק של העסק.
2. סיפור אישי, אותנטי ושונה
אנשים בדרך כלל לא אוהבים להיות מוצפים בפרסומות, לכן אם אתם אושיות שמפרסמות מוצר או עסק, השתדלו לראות את העוקבים גם כבני אדם ולא רק כלקוחות, ולכן הראו את עצמכם כבני אדם.
לדוגמא, ברכת שנה טובה עם תמונה של תפוח בדבש זה גנרי, משעמם ולא מזמין, לכן השתדלו להוסיף וליצור משהו שיהיה שימושי לעוקבים או משהו שיעלה להם חיוך ולא סתם פוסט שתסמנו עליו וי.
אל תציפו את הקיר שלכם רק בפרסום אלא הראו שיש לכם גם אופי משלכם, כדי שאנשים ירצו לקנות את המוצר לא רק כי הוא טוב אלא כי הוא גם שלכם.
השתדלו לתת ערך מוסף לדברים שאתם מעלים ולא נטו הצרכים שלכם, חשבו על החוויה של הצופה בכם.
3. עודדו מעורבות של העוקבים
תנו לעוקבים שלכם הרגשה שאתם תמיד שם ולא רק כשאתם מפרסמים. כלומר תענו להם (ולא אחרי יום), תנו להם לייק ותגובה חזרה.
משהו שתמיד עוזר לפרסום הוא תחרות/אתגר שבו אתם מפעילים את העוקבים שלכם וגורמים להם להתעניין ולהיות מאותגרים, והם גם נהנים וגם מתייגים אתכם בסטורי לעוקבים שלהם.
4. היו עקביים והכינו אסטרטגיית פעילות
השתדלו להעלות פוסט וסטורי לפחות פעם ביום. ואם לא אז לפחות בצורה עקבית. לדוגמא כמה ימים בלי פוסט ואז ביום אחד 3 פוסטים זה מאולץ ומוזר למראה.
לגבי סטורי, השתדלו שכל הזמן יהיה באוויר לפחות אחד כך שבכל רגע עוקב פוטנציאלי שיבוא לבקר בפרופיל שלכם יראה את העיגול מסביב לפרופיל שלכם, יבין שאתם חיים וירצה לראות את הפעילות שלכם.
כלי שהאינסטגרם מציע לכם הוא ה- Insight שאליו תוכלו להיכנס דרך הפרופיל שלכם או דרך ההגדרות, ושם תראו את הסטטיסטיקות של העוקבים שלכם כמו באיזה שעה הכי הרבה אנשים צופים בפוסטים שלכם ולפי זה תדעו מה להעלות ומתי.
לדוגמא, אם אתם פונים לקהל דתי/חרדי תכינו כבר בשישי פוסט מעניין שתוכלו להעלות ישר עם צאת השבת שכולם יפתחו את האינסטה.
5. תהיו חלק מהאינסטה
גם אינסטגרם עצמו הוא עסק שדואג להתחדש בפיצ'רים ואפשרויות מתקדמות. השתמשו בחכמה בכל הכלים שהם מציעים לכם  - סרטונים, סטוריז, פיצ'רים, האשטגים ועוד ועוד.
עוד דבר שנהוג באינסטגרם זה שיתופי פעולה עסקיים. השתדלו להתיידד עם סלבס, אושיות או עסקים אחרים שתוכלו לשתף איתם פעולה בכל מיני דרכים שיעזרו לשניכם.
אם טרנד כלשהו פתאום שוטף את האינסטה או שיצא פילטר חדש, כדאי לקפוץ על ההזדמנות ולתת גם את הזווית שלכם לעניין, ורצוי שהיא תהיה מקורית.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שימושי מאוד גם רכישה (ל"ת)
    יוסי 01/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    שימושי מאוד ! (ל"ת)
    אוריה 10/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מועיל
    אביבה 10/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כתבה עיניינית
    סגור