דיגיטל וטק

זו החברה שמצטרפת לפרויקט הענן הממשלתי "נימבוס"

פרויקט הענן הממשלתי שעתיד להעביר את מאגרי המידע של מדינת ישראל לענן, "נימובוס", הופקד בידי ענקית הטכנולוגיה גוגל, אך לצידה ייתנו שירותים משלימים חברות נוספות
מערכת ice | 
מאיר דניאל מנכל ומייסד וויידאופס (צילום הדר ברל)
וויידאופס (WideOps), המספקת מגוון שירותים ופתרונות בתחום הענן, זכתה בכל שש קטגוריות ההתמחות במכרז לאספקת שירותים משלימים לפרויקט הענן הממשלתי "נימבוס", שיהווה תשתית לתהליך טרנספורמציה דיגיטלית של משרדי ממשלה והרשויות אל הענן. את הפרויקט, כזכור, יובילו החברות גוגל ו-AWS כספקיות המרכזיות של תשתיות הענן לגופים הציבוריים. כשותפת "פרימייר" וותיקה של גוגל בתחום הענן, תספק וויידאופס את השירותים המשלימים בפרויקט לאומי זה, לצד מספר חברות נוספות.
וויידאופס תעניק לגופים הציבוריים בפרויקט שירותי ענן בתחומי הפעילות המרכזיים בהם היא מתמחה וזכתה במכרז: ייעוץ לקראת מעבר לענן ציבורי, מודרניזציה והגירה, בדיקות עומסים לענן ציבורי, הקמת סביבה בענן הציבורי, תשתיות בסיסי נתונים ושיטות משולבות של אינטגרציה, מסירה ופריסה רציפה (CI/CD/XOps).
לצד הזכייה במכרז, וויידאופס ממשיכה להרחיב את שורותיה ומודיעה כי היא צפויה לקלוט עוד עשרות עובדים בארץ ובאירופה, ובכך להמשיך את צמיחתה. בחברה מעידים כי הם משקיעים משאבים רבים בהכשרת העובדות והעובדים, ופותחים עבורם דלת והזדמנות לעסוק באחד התחומים החמים ביותר בתעשייה – הענן של גוגל. העובדים שייקלטו יעברו תהליך של הכשרה והסמכות תכופות בתחום הענן, הפיתוח וה-DevOps.

חברת וויידאופס, מספקת מגוון שירותים ופתרונות בתחום הענן לארגונים במגוון ענפים וגדלים. וויידאופס היא שותפת פרימייר, מעמד השותפות הבכיר ביותר של גוגל קלאוד ונחשבת לאחד השותפים הותיקים והגדולים של גוגל בישראל ובאירופה. וויידאופס מספקת ללקוחות מגוון שירותים משלימים ללקוחות Google Cloud Platform (GCP), כגון: תמיכה וסיוע מקצועי עם תכנון ארכיטקטורה, העברת מערכות הלקוח לענן והטמעתם, אופטימיזציה של ביצועים ועליות, יישום פתרונות אבטחה לסביבת הענן ועד פריסה, פיתוח פתרונות יציריתיים וייחודיים בהתאם לצרכי הלקוח וביצוע של פרויקטים חדשניים עם טכנולוגיות AI ו- Machine Learning. צוות המומחים של ווידאופס נחשב לבעל ותק, ניסיון ומומחיות לפתרונות הענן של גוגל עם הסמכות קבועות ותכופות מטעם גוגל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה