דיגיטל וטק

פייסבוק במהלך חסר תקדים: ארנק דיגיטלי חדש בשת"פ היסטורי

הרשת החברתית הפופולארית ביותר נכנסת לעולם התשלומים הדיגיטליים ויחד עם Coinbase ופאקסוס שנבחרו כשותפות לביצוע התפעול עבור ה'נובי', הארנק שייאפשר לאנשים להעביר כסף לחו"ל באופן מיידי, מאובטח וללא תשלום
כפיר אדר |  2
פייסבוק (צילום pexels)
היסטוריה בעולם העסקים והצרכנות. הארנק הדיגיטלי של פייסבוק הושק היום (שלישי) במסגרת פיילוט בארצות הברית וגואטמלה. Coinbase נבחרה על ידיה כשותפה למשמורת עבור ה'נובי', שכך ייקרא הארנק שייאפשר לאנשים להעביר כסף לחו"ל באופן מיידי, מאובטח וללא תשלום.
מנהל פייסבוק דייויד מרקוס הסביר היום כי: "העברות כספים הן דרך קריטית להשיג הכללה פיננסית. היום אנו מתחילים בפיילוט של נובי, אפליקציית ארנק דיגיטלי בשתי מדינות - ארה"ב וגואטמלה. אנשים יכולים לשלוח ולקבל כסף באופן מיידי, מאובטח וללא עמלות. ברגע שהיא תקבל אישור רגולטורי ותעלה לאוויר. אכפת לנו מהיכולת ההדדית ואנו רוצים לעשות זאת נכון".
 

"מעבר לפיילוט, המודל העסקי שלנו ברור. אנחנו מתחרים בעמלות על התשלומים. אנו מציעים תשלומים אישיים לאדם בחינם באמצעות נובי. ברגע שיש לנו בסיס לקוחות מוצק, נציע תשלומי סוחר זולים יותר ונרוויח על שירותי סוחרים, קנה המידה של נובי ייקח זמן והפיילוט הזה הוא הזדמנות מצוינת עבורנו ללמוד מהלקוחות המוקדמים שלנו. אנחנו רוצים לוודא שהארנק שלנו נבדק במלואו לפני שנפתח את נובי בפני אנשים נוספים".

הפיילוט יבוצע לטובת בדיקת פונקציות הליבה של התכונות, והיכולות התפעוליות של פייסבוק בטיפול בלקוחות ותאימות. בחברה מקווים שייצא לדרך אופן חדש של שימוש בסטייבלקוין (כמכשיר תשלומים) מעבר לאופן השימוש בהם בדרך כלל כיום. USDP הוא ערוץ מטבע מעוצב הפועל בהצלחה במשך יותר משלוש שנים ויש לו תכונות חשובות והגנת הצרכן והוא יבוצע בשת"פ גם עם פאקסוס מלבד קוינבייס.

יש לציין כי בגואטמלה, ל-56% מהאנשים אין גישה לשירותים פיננסיים, למרות שלכמעט 100% יש טלפונים ניידים. כסף שנשלח ממשפחה וחברים בחו"ל תורם ליותר מ-14% מהתוצר ו-90% מההעברות האלה מגיעים מארה"ב.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    של חברה מטומטמת ומנהלים מטומטמים
    פתרון מטומטם 10/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומהנדסים חסרי יכולת.
    סגור
  • 1.
    מטורף
    איציק 10/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    משתלטים על העולם!!
    סגור