דיגיטל וטק

איך לעשות פירמוט לאייפון? מדריך

האייפון הוא מכשיר מעולה, נוח, מהיר, איכותי ובעל יכולות מדהימות. אך כמו כל פלאפון, שימוש אינטנסיבי בו לאורך זמן יכול לגרום לו להגיע לקריסה. אחת הדרכים לטפל בו במצב הזה היא לפרמט אותו, פעולה המשמשת גם בתור צעד מקדים למכירתו כיד שנייה. אז איך מפרמטים? מדריך

מערכת ice | 
סמארטפון (צילום pixabay)
הפירמוט הוא בעצם תהליך איפוס של האייפון. כל מה שיהיה עליו, מאפליקציות ועד קבצים אישיים והגדרות, הכל יימחק ללא שוב. אם אתם רוצים שדברים מסוימים יישמרו לכם לאחר הפירמוט, גבו אותם לפני הפירמוט.
ישנן שתי דרכים לפרמט את האייפון, דרך האייפון עצמו או דרך המחשב.
 
פירמוט האייפון דרך האייפון עצמו
ראשית עליכם להיכנס אל ״הגדרות״, שם עברו ל-״כללי״, ושם תמצאו ״העברת או איפוס ה‑iPhone״.
אם ברצונכם להחליף לאייפון חדש ולמחוק את התוכן של הישן, אפל יעמידו לרשותך שטח אחסון נוסף ב‑iCloud ללא תשלום כדי לאפשר לכם להעביר את היישומים והנתונים שלכם מהמכשיר הישן לחדש.
כדי להתחיל, בצעו את ההנחיות שמופיעות על המסך, ולאחר מכן חזרו אל ״הגדרות״ ושם ל-״כללי״ ואז היכנסו ל-״העברת או איפוס ה‑iPhone״.
שם לחצו על ״מחק את כל התוכן וההגדרות״.
כאשר האייפון מופעל מחדש לאחר שכל התוכן וההגדרות נמחקו, יש לכם אפשרות לבחור אם להגדיר את האייפון כמכשיר חדש או לשחזר אותו מגיבוי.
פירמוט האייפון דרך המחשב
ניתן להשתמש ב‑Mac או במחשב Windows רגיל כדי לפרמט את האייפון (אם כי ה- Mac  יקבל אותו יותר בטבעיות).
לפני מחיקת האייפון תינתן לכם אפשרות לגבות אותו. אם ביצעתם גיבוי, תוכלו להשתמש בגיבוי זה כדי לשחזר את הנתונים וההגדרות שלכם באייפון זה או במכשיר חדש. 
עליכם לחבר את האייפון למחשב באמצעות כבל, ולבצע אחת מהפעולות הבאות:
בסרגל הצד של Finder ב‑Mac: בחרו את ה‑iPhone, לחצו על ״כללי״ בחלק העליון של החלון, ואז לחצו על ״שחזר iPhone״.
כדי להשתמש ב‑Finder לשחזור iPhone מגיבוי, נדרשת התקנה של macOS 10.15 ומעלה. בגירסאות מוקדמות יותר של macOS, ניתן להשתמש ב‑iTunes כדי לגבות את ה‑iPhone.
באפליקציית iTunes במחשב Windows, לחצו על כפתור האייפון בסמוך לפינה הימנית העליונה של חלון iTunes, לחצו על ״סיכום״ ואז לחצו על ״שחזר iPhone״.
בצע/י את ההנחיות שמופיעות על המסך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה