דיגיטל וטק

איך לאתר את האייפון שלי? מדריך

נאבד לכם האייפון? חוששים שהוא נגנב? פעם הפיתרון היחיד היה להתקשר אליו, היום יש עוד כמה דרכים פשוטות למצוא אותו. מדריך
מערכת ice | 
אייפון (צילום pixabay)
האייפון, כמו בחזונו של סטיב ג'ובס, הפך ליד ימינו של האדם. תמונות, מסמכים, שיחות ויומנים, הכל נשמר על המכשיר, ולכן זה טבעי להיבהל כאשר הוא נאבד. עם זאת, אין סיבה להיכנס ללחץ ופאניקה, כי יש כמה וכמה דרכים פשוטות למצוא אותו, וגם אם לא תמצאו לבסוף, סביר להניח שרוב הדברים שלכם מגובים ויוכלו לחזור אליכם על-ידי שחזור קצר. אז איך למצוא את האייפון שלכם?
אם שירות "מצא את ה-iPhone שלי" מופעל במכשיר האבוד, תוכלו להשתמש בו כדי למצוא את המכשיר שלכם ולבצע פעולות נוספות כדי לאבטח את המידע שלכם למקרה שאתם חוששים שהוא נגנב.
 
ראשית, היכנסו לאתר icloud.com/find במחשב או השתמשו ב-Find my iPhone App ב-iPhone, iPad או iPod touch אחר.
לאחר מכן, הפעילו את "מצא את ה-iPhone שלי" ובחרו במכשיר כדי למצוא את מיקומו על המפה. אם המכשיר נמצא בקרבת מקום, אתם יכולים לגרום לו להשמיע אות כדי לעזור לכם או למישהו אחר בקרבת מקום למצוא אותו.
כעת הפעילו את "מצב אובדן". שימוש במצב זה יאפשר לכם לנעול את המכשיר מרחוק בעזרת סיסמה, להציג הודעה ייחודית על המסך הנעול של המכשיר האבוד, שכוללת את מספר הטלפון שלכם ולעקוב אחר מיקומו של המכשיר. אם הוספתם אמצעי תשלום כגון כרטיס אשראי, כרטיס תשלום מיידי לאפליקציית Apple Pay, היכולת לשלם תוך שימוש באפליקציה Apple Pay במכשיר תוקפא אם העברתם את המכשיר ל-"מצב אובדן".
אם המכשיר האבוד כבוי או מנותק תוכלו בכל זאת להפעיל את "מצב אובדן, נעל או פירמוט מרחוק". הפעולות האלו תתבצענה בפעם הבאה שהמכשיר יתחבר לרשת. אם הסרתם את המכשיר מהחשבון שלכם בזמן שהיה כבוי, כל פעולה הממתינה להתחברות המכשיר תבוטל.
ניתן לכבות את "מצב אובדן" ע"י הזנת הסיסמה במכשיר שלכם. כמו כן ניתן לכבות את "מצב אובדן" דרך iCloud.com או מהאפליקציה Find My iPhone.
אם האפליקציה Find My iPhone לא הופעלה באייפון שלכם
אם לא הפעלתם את האפליקציה לפני שהמכשיר אבד או נגנב, לא תוכלו להשתמש בה כדי לאתר את המכשיר שלכם. עם זאת, תוכלו לבצע את הפעולות הבאות כדי להגן על הנתונים שלכם:
- שנו את הסיסמה ב-Apple ID. שינוי הסיסמה ימנע מזרים גישה לנתונים ב-iCloud או שימוש בשירותים אחרים (כגון iMessage או iTunes) באמצעות המכשיר האבוד שלכם.
- שנו את הסיסמאות בחשבונות האינטרנט האחרים שלכם, כולל חשבון הדוא"ל, Facebook או Twitter
- דווחו על המכשיר האבוד/גנוב למשטרה. ייתכן שהמשטרה תבקש את המס' הסידורי של המכשיר. מצאו את רישום המס' הסידורי.
- דווחו על המכשיר האבוד/גנוב לספק הרשת שלכם כדי שיוכלו לבטל את החשבון ולמנוע הפעלת שיחות, טקסט או שימוש בנתונים
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה