דיגיטל וטק

טסלה מפתיעה: זה המהלך שהיא מבצעת בעמדות ההטענה שלה

יצרנית הרכב החשמלי התחילה במה שנראה כיוזמה משמעותית מאוד עבור הנהגים המטעינים את מכוניותיהם בעמדות שלה ומחפשים מה לעשות בינתיים
מערכת ice | 
טסלה (צילום pixabay)
עמדות הטענת הרכבים החשמליים של טסלה עשויות להפוך בקרוב גם לנקודות גישה לאינטרנט עבור בעלי הרכבים שממתינים למילוי הסוללות שלהם. בימים האחרונים דיווחו מספר נהגי מכוניות טסלה כי בתחנות הטעינה המהירה שלה, Supercharger, החלו להופיע מעל הפנסים להארת המקום בלילה גם צלחות לוויין קטנות ומרובעות – הצלחות החדשות של שירות האינטרנט הלווייני Starlink, המופעל על ידי חברת-האחות של טסלה, SpaceX.
 
כרגע, לא ברור מה משרתות צלחות הלוויין – אילון מאסק מבטיח זה זמן מה כי עמדות ה-Supercharger יהפכו לנקודות גישה לאינטרנט עבור הנהגים שעוצרים להטענה, אך עד כה אף נהג לא הצליח למצוא נקודת גישה לאינטרנט בתחנות שעליהן הותקנו צלחות הלוויין. עם זאת, לא סביר להניח שהמטרה היחידה של הצלחות היא לשחרר את תחנות הטעינה מהתלות ברשתות סלולר לתקשורת מול טסלה וחברות האשראי לעיבוד פעולות התשלום של המשתמשים על השירות. לכן, נראה שהתכנון הוא לפתוח בקרוב נקודות ווייפיי בכל תחנה.

כיום, טסלה מציעה לבעלי המכוניות שלה גישה לאינטרנט מתוך המכוניות, אך מדובר בשירות שהחל מהמחצית השנייה של 2018 עולה דמי מנוי נפרדים משירותי החברה האחרים לנהגים. נראה שפתיחת נקודות גישה בתחנות ההטענה עשוי לפתור את בעיית השעמום למי שממתין לטעינת רכבו – בעיקר אם החברה תגשים בקרוב את הבטחתה לפתוח את העמדות לכל רכב חשמלי של כל יצרנית שמשתמשת בתקן אחיד.
החברה לא הגיבה לדיווח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה