דיגיטל וטק

אלו התפקידים החדשים שאוישו באפלייד מטיריאלס

רפי בן עמי מונה למנכ"ל חטיבתProcess Diagnostics and Control  הפועלת בישראל - יחליף בתפקיד את עופר גרינברגר, מנכ"ל החטיבה ב-5 השנים האחרונות, שקודם לסגן נשיא לפיתוח עסקי בחברה הגלובלית. לא תאמינו על כמה עומד רף ההכנסות השנתיות

אור בוקר | 
שבב (צילום freepik)
אפלייד מטיריאלס מדווחת על מינויי בכירים בחברה: רפי בן עמי מונה למנכ"ל חטיבתProcess Diagnostics and Control  הפועלת בישראל. בן עמי יחליף בתפקיד את עופר גרינברגר. האחרון זכה לשדרוג משלו בחברה עם קידומו לסגן נשיא לפיתוח עסקי בחברה הגלובאלית. גרינברגר ימשיך במקביל לכהן כנשיא אפלייד מטיריאלס ישראל.

רפי בן עמי  צילום: מיכה לובטון
חשוב להדגיש כי פעילות אפלייד בישראל רשמה בשנה האחרונה צמיחה אדירה של כ-60% ובכך חצתה רף הכנסות שנתיות בסכום כמעט בלתי נתפש של כמיליארד דולר. זאת ועוד, על רקע מינויי הבכירים יש לציין כי פעילות אפלייד מטיריאלס ישראל נמצאת בצמיחה משמעותית בשנים האחרונות והיא כיום אחת מחברות הטכנולוגיה הגדולות בארץ.

החברה מעסיקה כיום בישראל קרוב ל -2,000 עובדות ועובדים והיא נמצאת בגיוס מואץ של עוד כ-300 עובדות ועובדים למגוון רחב של תפקידים. כמו כן, פעילות הייצור המתקדמת מאפשרת לחברה העסקה של מגוון אוכלוסיות וחיזוק של הכלכלה המקומית, בין היתר באמצעות מדיניות רכש רחב היקף מספקים ישראלים, המוערך גם הוא בכמיליארד שקלים בשנה.

עופר גרינברגר  צילום: אפלייד מטיריאלס
אפלייד מטיריאלס היא חברה בין לאומית אמריקאית, הפועלת בתחום טכנולוגיות הננ-ייצור. החברה מספקת מוצרים בתחום הציוד, התוכנה והשירות עבור יצרני השבבים המוליכים למחצה, צגים שטוחים ותאים סולריים פוטו-וולטאים. היא הפכה לחברה ציבורית בשנת 1972.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה