דיגיטל וטק

וואטסאפ בעדכונים חדשים: אלו שני השדרוגים החשובים שתקבלו

וואטסאפ משיקה שדרוג דרך תוכנית הבטא של Google Play, ומעלה את הגרסה ל-2.22.3.5. מה חדש בעדכון זה? הוא יביא מידע על כלי ציור חדשים, לעדכון עתידי. כמו כן, שוחרר אימות דו שלבי כדי לשמור על אבטחת המידע
מערכת ice |  2
וואטסאפ (צילום freepik)
אחרי שפתחה את 2022 עם שורה של עדכונים, וואטסאפ משיקה עדכון חדש דרך תוכנית הבטא של Google Play, ומעלה את הגרסה ל-2.22.3.5. מה חדש בעדכון זה? הוא יביא מידע על כלי ציור חדשים, לעדכון עתידי עבור עורך השרטוטים.
השינויים נמצאים בפיתוח, אבל כבר ניתן ללמוד כי וואטסאפ מתכננת להוסיף עפרונות חדשים ושונים כדי לצייר על התמונות והסרטונים שלכם. העדכון יכלול שני עפרונות חדשים (כך שהם 3 בסך הכל) אבל יש עוד פיתוח: תהיה אפשרות לטשטש תמונות באפליקציה עבור iOS. לרוע המזל, כלי הציור החדשים הללו נמצאים עדיין בשלבי בפיתוח, סופיים אמנם, אבל זה אומר שעדיין אין תאריך לשחרור הגרסה החדשה.
 
בנוסף, וואטסאפ מציעה תכונה שימושית שמוסיפה יותר אבטחה לחשבון שלך: אימות דו-שלבי. הודות לתכונה זו, יידרש קוד נוסף (הנקרא PIN) בעת הכניסה לוואטסאפ לאחר הכנסת קוד הרישום בן 6 הספרות. כאשר אתה מגדיר את האימות הדו-שלבי, אתה יכול גם להזין את כתובת הדוא"ל שלך כדי לעזור לך לשחזר את חשבון וואטסאפ שלך אם תשכח את ה-PIN שלך. אם תשכח את הקוד, תוכל לאפס אותו מיד על ידי בקשת קישור לאיפוס.
הודות לכמה טכניקות הכרוכות בהחלפת SIM, פושעים יכולים לגנוב את מספר הטלפון על ידי הקצאתו לכרטיס SIM חדש. כן, זה לא כל כך קל אבל זה יכול לקרות אם הם יכולים לקבל את המידע הפרטי שלך. כאשר מספר הטלפון שלך בידם, הם עשויים להתחיל להשתמש בחלק מהשירותים שלך, כולל וואטסאפ כדי להונות אנשים אחרים. 
מהי הדרך הטובה ביותר להגן על החשבון שלך? לעולם אל תשתמש במספר הטלפון שלך כאשר אתה מגדיר את האימות הדו-שלבי עבור כתובת הדואר שלך, אך עליך להשתמש ביישומי אימות. ישנן מספר אפליקציות שבהן אתה יכול להשתמש כדי ליצור קודי אימות אסימון:
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רעיון
    הלל 01/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני בעד שיוסיפו פילטרים
    סגור
  • 1.
    וואו, הם שנים מאחורי טלגרם וזה מה שהם מחדשים? (ל"ת)
    יוסי 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור