דיגיטל וטק

וואטסאפ תשחרר עדכון חדש: מדוע אתם חייבים להוריד אותו?

על פי העדכון החדש שעתיד לצאת, האפליקציה תסיר את השורה שבה המשתמש יכול לפתוח את רשימות השידור שלך וליצור קבוצות חדשות, כמו כן מקום פרטי חדש בווטסאפ יהיה זמין בעדכון עתידי
מערכת ice |  1
וואטסאפ (צילום pixabay)

רגע לאחר שהשיקה את העדכון הראשון ל-2022, וואטסאפ הוציאה בסוף השבוע עדכון חדש דרך תוכנית הבטא TestFlight, ומעלה את הגרסה ל-22.1.72. מה החדש בעדכון זה? הוא מספק מידע על הסרת "רשימות שידור" ו"קבוצה חדשה" מרשימת הצ'אט, בעדכון עתידי.

וואטסאפ מתכננת להפוך את רשימת הצ'אטים לנקייה מאוד וכדי לעשות זאת, יוסרו רכיבי ממשק משתמש מסוימים. בפרט, הם מתכננים להסיר את השורה שבה המשתמש יכול לפתוח את רשימות השידור שלך וליצור קבוצות חדשות: האפשרויות האלה ממוקמות כבר שנים. במציאות, כבר ניתן ליצור קבוצות חדשות כשמקישים על הכפתור "התחל צ'אט חדש" בפינה השמאלית העליונה, כך שאין בעיה להסיר את השורה הזו, אבל מה לגבי רשימות שידור?


 



כפי שניתן לראות בצילום מסך זה, וואטסאפ מתכננת להסיר את "רשימות שידור" ו"קבוצה חדשה" מרשימת הצ'אטים בעדכון עתידי, ותהיה נקודת כניסה חדשה ל"שידור" ברשימת אנשי הקשר שלך, זמינה כאשר אתה מקיש על אותו כפתור "התחל צ'אט חדש" בפינה השמאלית העליונה.

לצד זאת, וואטסאפ משיקה עדכון חדש דרך תוכנת הבטא של Google Play, ומעלה את הגרסה ל-2.22.2.10. אז מה חדש בעדכון זה? הוא מביא חדשות על הוספת קבוצות לקהילה, לעדכון עתידי. על פי הבלוג wabetainfo: "במאמר על עדכון הבטא של WhatsApp לאנדרואיד 2.21.25.17 הסברנו ש-WhatsApp עובדת על היכולת לקשר קבוצות קיימות לקהילות, מקום פרטי חדש בווטסאפ זמין בעדכון עתידי".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא טוב.
    צ'יקו 01/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חשבתי שיפסיקו עם הוואטסאפ הקקי הזה. על הפנים, מסוכן מאוד. יש טלגרם וזה מאוד טוב ובטחוני. תעברו לטלגרם
    סגור