דיגיטל וטק

אינסטגרם השיקה שירות חדש: כך יוצרים ירוויחו כסף מהסטורי

הרשת החברתית הצבעונית הודיעה השבוע כי היא משיקה תכונה חדשה שמיועדת לאפשר ליוצרים ומשפיענים ברשת לקבל תשלום מהצופים שלהם על תכנים בלעדיים. כך זה יעבוד:
מערכת ice | 
אינסטגרם רילס (צילום מסך מאתר אינסטגרם)
אינסטגרם הכריזה על פורמט חדש בו משתמשים יוכלו להירשם לתוכן בלעדי של יוצרים ומשפיענים. בפורמט החדש, שהושק בינתיים רק בארה"ב, כל יוצר ומשפיען יכול להכריז על תוכן שלו כבלעדי רק למנויים. החברה אומרת שכרגע הפורמט החדש נמצא בהרצה, כאשר יוצרים נוספים יתווספו בשבועות הקרובים, ולאחר זמן מה ייבחן אם להמשיך את הפורמט החדש או לא.
מה שקורה למעשה זה שהמעריצים ישלמו תשלום חודשי כדי לגשת לתוכן למנויים בלבד של יוצרים שהם עוקבים אחריהם, כמו שידורי לייב וסטוריז בלעדיים. מנויים יקבלו גם תג סגול בשם המשתמש שלהם שמסמן את הסטטוס שלהם ליוצר. המחיר ינוע בין $0.99 ל-$99.99 למנוי חודשי, ויוצרים יוכלו לבחור את מחיר התוכן עבור המנויים שלהם.
 
עשרה יוצרים, בניהם ספורטאים ומשפיעני רשת אמריקאים, התחילו לאפשר הרשמה של מנויים והם הנסיינים הראשונים. "אני נרגש להמשיך לבנות כלים ליוצרים על מנת שיוכלו להרוויח מעבודה יצירתית ולהעביר את הכלים האלה לידיים של יוצרים נוספים בקרוב", כתב מארק צוקרברג, מנכ"ל Meta, בעלת אינסטגרם, בפוסט בפייסבוק. לפייסבוק יש גם גרסה משלה של תוכנית מנויים ליוצרים.
בסרטון אתמול, מנכ"ל אינסטגרם אדם מוסרי אומר שמנויים הם "אחת הדרכים הטובות ביותר" למשפיענים וליוצרים לקבל הכנסה קבועה. אינסטגרם ופייסבוק הן לא החברות היחידות שמציעות מודלים של מנויים כדי להתחרות בפלטפורמות כמו TikTok; בשנת 2021, טוויטר הציגה את Super Follows, וחלק מהיוצרים מציעים תוכן מנויים נוסף מחוץ לפלטפורמה ב-Patreon או Substack.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה