דיגיטל וטק

וואטסאפ סוף סוף תודיע לנו כמה זמן צריך לחכות

שליחת וקבלת קבצים דרך אפליקציית התקשורת הולכת והופכת בשנים האחרונות לשימוש מרכזי, אבל תהליך ההעלאה וההורדה של הקבצים עדיין תקוע במאה שעברה. כעת עובדת וואטסאפ על תיקון
יאיר מור |  3
וואטסאפ (צילום pexels)
לפעמים אנחנו נתקלים ב"חידושים" בוואטסאפ שגורמים לנו להכות בכף היד על המצח ולשאול: "איך, איך זה מגיע רק עכשיו?". החידוש הבא שהחברה עובדת עליו הוא כזה שיגרום למשתמשים רבים לבצע את אותה פעולה.
 
לפי אתר WABetaInfo, בגרסאות הבטא שיצאו בימים האחרונים לאנדרואיד, אייפון ומחשבים, כלולה לראשונה תכונה שלא אמורה להיחשב לחדשה ב-2022: הצגת התקדמות ההעלאה או ההורדה של קבצים בשיחות. במלים אחרות: אם עד היום, בזמן שליחת או קבלת קובץ דרך האפליקציה, כל מה שהוצג היה העיגול המסתובב הרודף אחר עצמו עד שהזנב מדביק את הפער עם הקצה השני, כעת עובדת וואטסאפ על הצגה ברורה של התקדמות ההעלאה או ההורדה באחוזים, לצד הערכת הזמן שייקח עד להשלמתה.
כפי שניתן לראות בתמונה, האפליקציה עדיין מציגה את התקדמות ההעלאה או ההורדה גם בצורה הגרפית הבסיסית של העיגול שהולך ומצייר את עצמו – אך לצידו מוצג גם אחוז המידע שכבר ירד או עלה וציון של מספר דקות ושניות עד לסיום ההעלאה או ההורדה.
מדובר בתכונה מתבקשת באופן כללי, ובמיוחד לאור העלייה בכמות המשתמשים ששולחים תכנים דרך וואטסאפ וגדלי הקבצים שהיא תומכת בהם (לפחות בניסוי שנערך לאחרונה בארגנטינה). כעת, ניתן לקוות שאחרי בודקי הבטא, גם יתר משתמשי וואטסאפ יזכו לקבל את היכולת הבסיסית הזו בזמן הקרוב.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אני לא מבין למה אנשים נתקעו עם וואטסאפ?
    למה? 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש אפליקציות הרבה יותר טובות עם יותר יכולות ואנשים לא משתמשים בהם.
    סגור
  • 1.
    הודעה
    חיים 04/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו יודע למה אני מקבל כל הזמן הודעה שהתנתקתי מהווצאפ למרות שלא?
    סגור
  • השתמשת באותו מספר במכשיר אחר
    עונ 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי נכנסת לחשבון ממכשיר אחר
    סגור