דיגיטל וטק

זום מציגה "חידוש" שהמתחרות מציעות כבר שנים

אפליקציית שיחות הווידאו מקבלת יכולת חדשה שמביאה בשורה לעובדים הנמצאים במקומות שונים או לבתי ספר – אלא שאצל המתחרות שלה היכולת הזו לא כל כך חדשה
יאיר מור | 
אריק יואן מנכ"ל זום (צילום זום, freepik, Pixabay)
שירות שיחות הווידאו הפופולארי זום הודיע היום על השקת אפשרות חדשה, שאמורה להביא בשורה בעיקר למי שמשתמשים בו לעבודה או לימודים: לוח.
Zoom Whiteboard הוא לוח מחיק, שאפשר ליצור תוך כדי שיחה או בנפרד ממנה, ולשתף אותו דרך הזמנה עם עמיתים לעבודה או תלמידים. כל מי שמתחבר יכול לראות את מה שנכתב/מצויר/"מודבק" (כלומר תמונות שמיובאות ממקורות חיצוניים) על הלוח בזמן אמת, ואם יוצר הלוח בחר לאפשר למוזמנים גם להשתתף בו הם יוכלו להוסיף לו קשקושים ושאר תוספות משלהם.
החברה הדגישה שאפשרות הלוח עובדת על כל מכשיר עם זום – החל ממסכי ענק ייעודיים לחדרי פגישות, דרך מחשבים וטאבלטים ועד סמארטפונים – כל עוד הם מריצים את גרסה 5.10.3 ומעלה של האפליקציה.
 
עודד גל, מנהל המוצר הראשי של זום, אומר כי "הפתרון נולד בעקבות הדרישה מהשטח של כוח העבודה הגלובלי, שאימץ בחום רב סביבות עבודה היברידיות. נוצר צורך ברור בפתרונות שמאפשרים פיתוח רעיונות בצורה חלקה ועבודת צוות בקרב עמיתים שחלקם עובדים מרחוק וחלקם מהמשרד. הלוח המחיק הווירטואלי של זום מרחיב עוד יותר את היכולות של פלטפורמת זום עבור העובדים של היום, כשהוא מאפשר לבצע סיעור מוחין ושיתוף רעיונות על 'לוח דיגיטלי'. לא רק שאנחנו תומכים בלקוחות כשהם מסתגלים לשלב החדש של העבודה, אלא שאנו צופים את מה שיבוא אחר כך, ובונים פתרונות פלטפורמה, דוגמת הלוח המחיק הווירטואלי של זום, כדי לתת מענה לצרכים מהשטח".
הקוץ היחיד באליה של זום הוא שאפשרות של לוח מחיק לצד שיחת וידאו אינו חידוש: גוגל מציעה אותה לצד Google Meet מאז סוף 2016 באמצעות שירות בשם Jamboard, ומיקרוסופט החלה להציע אותה ב-2017 באמצעות אפליקציית Whiteboard, ומאז תחילת הקורונה החלה לשלב אותה יותר ויותר בתוך Teams.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה