דיגיטל וטק

זום רוצה שתדברו בלי לגעת במחשב

העדכון החדש לתוכנת שיחות הווידאו מאפשר למי שיושב מול מחשב לבצע פעולות בסיסיות ללא נגיעה במסך, במקלדת או בעכבר
יאיר מור | 
זום (צילום Pixabay ,pixabay)
הגרסה החדשה של זום למחשבים, שיצאה השבוע, מביאה למשתמשים על המסכים הגדולים יחסית את מה שמשתמשי כמה מהמסכים הקטנים יותר קיבלו כבר בקיץ שעבר, ויחסוך מהם לא מעט תמרוני עכבר-מקלדת: זיהוי מחוות.
החל מעדכון 5.10.3 של זום למחשבי Windows ומק, בזמן פגישת וידאו יכולים המשתמשים לבצע פעולות בסיסיות בלי לגעת בשום דבר: כרגע הפעולות הנתמכות הן הרמת יד ל"הצבעה" – כלומר בקשת זכות הדיבור בשיחת וידאו רבת-משתתפים שבה כולם חוץ מכמה דוברים מושתקים; ו"לייק" להצמדת האימוג'י המציג את אותה תנועה להודעה האחרונה בצ'ט השיחה. בהמשך אמורות להיתמך מחוות נוספות, כמו "כן" ו"לא" (כלומר הנהון או מנוד ראש).
 
נציין שוב כי זיהוי המחוות זמין כבר מאז הקיץ שעבר – לפחות למשתמשים במכשירים ניידים של אפל, כלומר אייפון ואייפד. כעת הוא מגיע לראשונה גם למחשבים. החברה הדגישה כי ברירת המחדל של היכולת הזו כבויה, ויש להפעיל אותה ידנית דרך ההגדרות.
התמיכה במחוות מצטרפת לתכונת הלוח, שהושקה רשמית באותו עדכון (אם כי היתה זמינה באופן מעט פחות שימושי בגרסאות קודמות), ליכולת בינה מלאכותית לניתוח אינטראקציות מכירות מול לקוחות והפקת תובנות לייעול, שיפור באיכות השיחות הקוליות באסיה והאוקיינוס השקט, צפייה בחדרים שנוצרו מתוך שיחות ללא מעבר מהשיחה הראשית לחדר המשני, יכולת לדרוש ממשתמשים חשודים שמנסים להתחבר לפגישה להקליד סיסמה חד-פעמית, כיבוי התראות צ'ט בזמן הרצאה ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה