דיגיטל וטק

לא צריך חשבון בנק? שירות דיגיטלי ראשון מסוגו בישראל

חברת הפינטק Neema, משיקה את Kesh - החשבון הדיגיטלי הראשון בישראל שלא מצריך חשבון בנק. השירות יאפשר ללקוחותיו מגוון רחב של פעולות פיננסיות, דוגמת הנפקת כרטיס VISA בינלאומי והפקדת כסף לחשבונות בארץ
מערכת ice |  8
משה קמחי ויובל גבעון מייסדי נימה (צילום ענבל מרמרי)
חברת הפינטק הישראלית, Neema, מבית ביטוח ישיר, בנק דיסקונט, ובנק הפועלים, השיקה הבוקר (שלישי) את שירותי קאש (Kesh) - חשבון כספים דיגיטלי לקהל הישראלי, המעניק שירותים פיננסיים מתקדמים ללא צורך בחשבון בנק. השירות יאפשר, בין היתר, פתיחת חשבון דיגיטלי במספר צעדים פשוטים, דרך אפליקציה, ולאחר מכן העברת כספים בארץ (לחשבונות קאש וחשבונות בנק), הנפקת כרטיס ויזה בינלאומי בלחיצת כפתור, המאפשר רכישה בכל בית עסק בארץ ובעולם, הזמנות מחו"ל, תשלום חשבונות אונליין ועוד. כאמור - כל זאת ללא כל צורך בחשבון בנק.
Kesh הוא הכלי הפיננסי השני שפיתחה חברת Neema. הכלי הראשון שפיתחה החברה, הקרוי על שמה, NEEMA, הינו חשבון דיגיטלי המיועד עבור אוכלוסיית העובדים הזרים בישראל. השירות פועל בישראל זאת שנתו ה ב-6, כאשר בשנים האחרונות נהנים ממנו עשרות אלפי בני אדם המעבירים כספים לחו"ל, לבני המשפחה שלהם במדינות המקור, וגם מעבירים כספים בינם לבין עצמם ללא צורך בחשבון בנק ישראלי.    
 
Kesh תציע חשבון דיגיטלי אשר לא מחובר לבנק וכרטיס ויזה בינלאומי, ללקוחות כל הבנקים וגם למי שאין לו חשבון בנק.  בהמשך, KESH תציע יכולות נוספות בצורת חיבור לעסקים, קנה עכשיו שלם אחר כך ועוד.
מנכ"ל Neema, משה קמחי: "Neema קמה מתוך הבנה אמיתית שבשביל להנות משירותים פיננסיים בסיסיים ממש לא צריך חשבון בנק. KESH מהווה אבן דרך חשובה לא רק במפת הדרכים האבולוציונית של Neema, אלא של כל ההתנהלות הפיננסית-בנקאית של אזרחי המדינה. KESH מבשר על בואה של מהפכה בגישה הפיננסית-בנקאית בישראל, התקדמות מהעולם הבנקאי המסורתי ומעבר לחשבון דיגיטלי, שלא מחובר לבנק, לניהול כלכלת הבית האישית של כל לקוח".
 
חברת Neema היא חברת פינטק המפתחת מוצרים טכנולוגיים פיננסיים מתקדמים. החברה החלה את דרכה כשירות הנועד לתת פתרון פינטק טכנולוגי יעיל ומתקדם הכולל העברת תשלומים באופן מאובטח ובעלות נמוכה. השירותים הפיננסיים אותם מציעה Neema ללקוחותיה, מהווים עבור רבים תחליף מתקדם לחשבון בנק. באמצעות שירות החשבון הדיגיטלי ניתן להפקיד כספים ולבצע את כלל הפעולות הפיננסיות הנלוות לכך, כולל העברת כספים לחו"ל בתעריפים נמוכים, כרטיס Prepaid בינלאומי של חברת Visa, ואף העברת כספים בתוך קהילת משתמשי Neema.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    קוד הזמנה ל - Kesh פה??
    גיל 08/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    36zx65
    סגור
  • 7.
    קוד הזמנה ל- kesh
    מאיה 05/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    C35FPG
    סגור
  • 6.
    שאלה
    יצחק 06/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תנו לי סיבה למה לא לפחד לפתוח חשבון ולהפקיד שם כספים? האם החברה שהנפיקה את החשבון מוכר, ומפוקח עי רשות ההון? האם יש חיוב חודשי על כרטיס ויזה שממנו יבוצע השימושים? והאם יש שרות לקוחות אנושי במקום סמס/וואצפ..? אשמח לתגובה
    סגור
  • 5.
    למי זה מתאים ומה היתרונות?..
    gil 05/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ?
    סגור
  • 4.
    עוקב לשמוע חכמת המונים
    יקי 05/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועוד שאלת תם איפה נשמר ההון האישי אם לא בבנק?אם כרטיס האשראי מחוייב ושאר התשלומים והמיסים.מאיפה ואיך זה מחוייב
    סגור
  • 3.
    מעניין
    י 05/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל נראה כמו פיילוט\סאנדבוקס. אם יצטרפו הרבה אנשים, הרגולטור ייפול עליהם עם מלא דרישות שיש למערכת בנקאית. אחרת כולם יפתחו כאלה חשבונות
    סגור
  • 2.
    נהדר
    אמונימית 05/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולם יכולים לקבל כרטיס אשראי? גם מוגבלים?
    סגור
  • 1.
    ‏איך פותחים חשבון (ל"ת)
    שלומי 05/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור