דיגיטל וטק

האם אפל תאלץ לדחות את האייפון הבא?

מקורות באסיה טוענים כי לפחות אחד הדגמים של אייפון 14 עלול להגיע באיחור משמעותי, בשל עיכוב בשלב קריטי בדרך לייצור ההמוני שלו
יאיר מור | 
הקורונה מגיעה לאייפון (צילום unsplash)
השקת אייפון 14, הדור הבא של הסמארטפון הפופולארי מבית אפל, עלולה להידחות מעט בשל עיכוב בשלבים ההכרחיים בדרך לתחילת ייצור המכשיר, כך אמרו מקורות בתעשייה לאתר התעשייה האסייתי ניקיי.
לפי המקורות, הסגרים שהוטלו בחודשיים האחרונים בערים המרכזיות בסין גרמו לעיכוב משמעותי בשלב האחרון של בדיקות למכשירים לפני שאפשר להתחיל לייצר אותם באופן המוני. בדרך כלל, השלב הזה מושלם עד סוף יוני, וייצור האייפון באופן המוני מתחיל כמה שבועות אחר כך, בתחילת ספטמבר, לקראת הכרזה של אפל על המכשירים באמצע החודש והשקה שלהם בסופו. אך כעת, בשל העיכוב, לפחות אחד מדגמי אייפון 14 נמצא בעיכוב של שלושה שבועות לפחות בדרך להשלמת השלב הזה.
 
המקורות ציינו כי אפל דרשה מהחברות האחראיות על ביצוע השלב הזה, מרכיבות האייפון פוקסקון ופגטרון, לזרז את העבודה כדי לסגור את הפער – אך האחרונות לא מסוגלות לעשות זאת, מאחר שהסגרים שהאטו את ההכנות לאייפון הבא מלכתחילה, שהחלו בהבטחה דומה לזו מלפני שנתיים "שבועיים לשיטוח העקומה", נמשכים כבר כחודשיים ועדיין ייקח, לפי מומחים, עוד לפחות חודש או חודשיים עד לחזרה לשגרה מבחינת היכולת להחזיר את כל העובדים למפעלים ולחזור לקצב העבודה הרגיל. לכן, אחד הדגמים (לא ברור אם מדובר באייפון 14, אייפון 14 מקס החדש, אייפון 14 פרו או אייפון 14 פרו מקס) עלול להגיע לשוק מספר שבועות אחרי האחרים.
הדיווח הזה מצטרף לדיווחים קודמים מהחודשים האחרונים, לפיהם הסגרים, לצד המשבר בתעשיית השבבים, פגעו גם בייצור של האייפונים הנוכחיים, ועלולים לגרום להורדת מספר האייפונים שייוצרו השנה ב-6 עד 10 מיליון יחידות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה