דיגיטל וטק

צוקרברג מודיע: וואטסאפ מקבלת את מה שכולם ביקשו

מארק צוקרברג הכריז לפני שעה על השקה רשמית של התכונה המבוקשת ביותר בהיסטוריה של וואטסאפ, שחסרונה גרם למשתמשים רבים עוגמת נפש אינסופית

יאיר מור |  4
וואטסאפ (צילום vecteezy)
היסטוריה בוואטסאפ: 13.5 שנים לאחר ההשקה, לפני שעה קלה הודיע מנכ"ל מטא (פייסבוק לשעבר), בעלת האפליקציה, על השקת היכולת הבסיסית ביותר שהיתה חסרה בשירות עד כה: האפשרות לעבור בחופשיות בין מכשירים שונים בלי לאבד את היסטוריית התקשורת האישית.
"אנחנו מוסיפים לוואטסאפ את היכולת להחליף בבטחה בין טלפונים ולהעביר את היסטוריית השיחות שלכם, התמונות, הסרטונים וההודעות הקוליות בין אנדרואיד ואייפון תוך שמירה על הצפנה מקצה לקצה", כתב צוקרברג בפוסט שהעלה לפייסבוק לפני שעה בדיוק. "זוהי אחת התכונות המבוקשות ביותר. השקנו את היכולת לעבור מאייפון לאנדרואיד בשנה שעברה, ועכשיו (אנחנו) מוסיפים (יכולת לעבור) גם מאנדרואיד לאייפון".
וואטסאפ תמיד איפשרה, כמו כל שירות אחר, להתחבר אל החשבון מכל מכשיר חדש שקונים ולהמשיך להשתמש בו – אך עד כה, מי שעבר ממכשיר שמריץ מערכת הפעלה אחת למכשיר שמריץ מערכת הפעלה אחרת נאלץ להמשיך להשתמש בחשבון ריק, ולאבד את כל היסטוריית השיחות והקבצים השונים שהתקבלו או נשלחו. בשלהי 2021 הציגה וואטסאפ אפשרות ניסיונית להעביר את היסטוריית החשבון ממכשיר אנדרואיד למכשיר של סמסונג בלבד (וגם למכשירי פיקסל של גוגל, אך הם לא נמכרים בישראל ולכן הם פחות רלוונטיים לקהל קוראינו), ולאחרונה ראינו רמזים לכך שהיא כנראה עובדת על אפשרות להעברה חופשית של היסטוריית החשבון מכל מכשיר לכל מכשיר אחר.
 
כעת, סוף סוף, יכולים משתמשים לבחור את המכשיר הבא שלהם בחופשיות, לפי הדרישות שלהם, ולא לפי השאלה "האם היסטוריית הוואטסאפ שלי תעבור אליו או תלך לאיבוד". עם זאת, התהליך עדיין מסורבל ודייקני להחריד, ואם לא מבצעים אותו בדיוק לפי ההוראות ההיסטוריה לא תעבור: תחילה, יש לחבר את שני המכשירים לאותה רשת ווייפיי מייד בהפעלה הראשונית של האייפון, לאחר מכן להוריד למכשיר האנדרואיד את אפליקציית Move to iOS של אפל, להזין את הקוד שיידרש באייפון החדש, לוודא סימון של וואטסאפ במסך הפריטים שיועברו ולהמתין לסיום ההעברה. רק לאחר מכן אפשר להתחיל להשתמש באייפון, להוריד אליו את וואטסאפ, לבצע אימות של מספר הטלפון ולהמתין לקריאה של ההיסטוריה המיובאת.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מתי אפשר יהיה להתקין בטאבלט ?
    משה 06/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לא ניתן להתקין במקביל גם בטאבלט ? כמו שניתן לעשות בטלגראם
    סגור
  • 2.
    גם בין אנדרואיד לאנדואיד לא עובר
    אחת, כאן בארץ 06/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ממליצה להסתמך על זה לגבות את מה שבאמת חשוב למייל
    סגור
  • 1.
    זא שכל התוכן יעלה לענן
    אריאל 06/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומשם יהיה להם שליטה וגישה חזקה יותר על המידע שאנשים מתכתבים
    סגור
  • מה הקשר בין מחט לתחת. (ל"ת)
    חכם חנוכה 06/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור