דיגיטל וטק

תקלת ענק בפרטנר: הלקוחות נאלצו לחכות במשך שעות

שבוע אחרי התקלה הקודמת, שוב קריסה בחברת התקשורת כששירותי הסלולר, הסיבים האופטיים והאינטרנט העסקי תקולים. עומסי ענק במוקדים. מתי הסתיימה התקלה שהשביתה את הלקוחות?
מערכת ice |  7
אבי גבאי (צילום פלאש 90, freepik, pixabay)
שבוע בלבד אחרי התקלה הקודמת שנרשמה, גם הבוקר (רביעי) נרשמה תקלה ארצית בפרטנר למאות אלפי לקוחות. התקלות שנרשמו בחברת התקשורת הן בשירותי הסלולר, תשתית הסיבים, האינטרנט העסקי ובמוקדים יש המתנה ארוכה ללא מענה. בתוך כך, הספק הבינלאומי ״מד נאוטילוס״ מאשר שיש תקלה כפולה בשני מיקומים ברשת שלהם בעולם, פועלים לשקם בהקדם.
כזכור, בשבוע שעבר בהודעה שהוציאה פרטנר לקהל לקוחות דרך הרשתות החברתיות נכתב: "בשעה האחרונה חווים חלק מלקוחות ממשק פרטנר TV קושי נקודתי בצפייה בשירות הVOD. ערוצי הלייב ושאר האפליקציות בממיר עובדים כרגיל". 
 
עוד נכתב בהודעה של החברה בטוויטר הרשמי: "צוותים טכניים של פרטנר שאיתרו את הבעיה עוסקים כעת בהחזרת המערכת לתקינות. אנו מתנצלים בפני לקוחותינו על חוסר הנוחות הזמנית".
כזכור, במאי פרסמה החברה כי תחת ניהולו של אבי צבי על רווח נקי של 39 מיליון שקל ברבעון הראשון לשנת 2022 ועלייה של 23% ב-EBITDA לעומת רבעון מקביל ל-257 מיליון שקל - נתוני שיא בארבע השנים האחרונות. הוספנו 40 אלף מנויי סלולר ומספר משקי הבית המחוברים לסיבים אופטיים עומד על 807 אלף נכון להיום.
מרשת פרטנר נמסר: "בשעה האחרונה החלו שיבושים אצל ספק תקשורת בינלאומי חיצוני, אשר משפיעים בין השאר גם על חלק מלקוחות פרטנר, אשר חווים קושי בגלישה סלולרית ובגלישה ביתית. הנושא בטיפול גורמי ההנדסה של פרטנר אל מול הספק. אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית".
 
 
רק לאחר שעות של תקלה, נכון לשעה 13:30, הספקית הבינלאומית מד נאוטילוס מדווחת על סיום השיבושים. משכך, שירותי הגלישה הסלולרית והקווית ללקוחות פרטנר חזרו לתקינות מלאה. אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית שחוויתם.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    מצוין. מי שמצדד בתועבה שישלם
    הסגן של אלוקים 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלוקים לא נשאר חייב. מי שתומך באנשי תועבה סדום ועמורה ישלם ביוקר על ההפקרות המינית והפגיעה בקדושתה של ארץ ישראל ובקדושת הנשפחה היהודית. זו רק ההתחלה
    סגור
  • 6.
    אין שידורי טלויזיה
    אנט 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון להבוקר יום ה' 23/6 עדיין תקלה ב TV בפרטנר לא עונים לטלפונים! במענה הקולי ממשיכים להודיע על שיבושים קלים. אתמול בערב ענה לי נציג תגובה זה מה יש מטפלים.הזוי מעל 24 שעות טרם תוקנה תקלת השידורים. והשירות הגרוע שאין מענה... שערוריה!!!
    סגור
  • 5.
    תקלות באינטרנט
    רמי 06/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לקוח של פרטנר אבל בגלל תקלה של חברת בזק לא היה לי שום חיבור אינטרנט בין שישי בלילה לראשון בערב לא היה עם מי לדבר אלא רק לחכות ולקוות שמישהו יחליט לתקן ככה מתנהלת המדינה לצערי בשנת 2022 כמו עולם שישי אפילו
    סגור
  • 4.
    מתי תפשטי רגל .אתם בדרך לחדלות.פ (ל"ת)
    בא 06/2022/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    להגיש תביעה ייצוגית בלי לחשוב פעמיים
    הוא 06/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק ככה החברות הכוחניות האלו ורעדו מכל תקלה ומחדל
    סגור
  • 2.
    ב 012 יש כל השנה האחרונה תקלות!!
    . 06/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע הזמן להעניש, ופשוט לחפש חברה אחרת.
    סגור
  • 1.
    פיצוי לקוחות
    ז. גרונר 06/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תקלות קרות ויקרו, הספק צריך לזכות את צרכניו על העדר שרות ופוטנציאל הנזק שנגרם להנו!!!!
    סגור