דיגיטל וטק

חיים אתגר חושף מדוע נחסם מהאינסטגרם: "לא תלוי בי"

חיים אתגר הגיב לראשונה מאז חסמו את חשבון האינסטגרם שלו: " לא כ"כ הבנתי מה הסיבה, וזה לא היה ממש תלוי בי, אבל העיקר שחזרתי"
מערכת ice |  1
חיים אתגר (צילום פייסבוק/ המתחזים)
לפני יממה וחצי, עמוד האינסטגרם של חיים אתגר הושעה ולא היה באוויר, זאת בלי כל הודעה מוקדמת, סיבה או התראה.  אתגר פנה למי שצריך וניסה להבין את הסיבה לכך שנחסם מהרשת החברתית.
למרות זאת, בטרם התקבלו תשובות רשמיות, העמוד חזר לפעולה. לא ברור אם זה קשור לתחקיר המרעיש סביב איש העסקים ישראל אור או לא, אבל הטיימינג בהחלט מעלה שאלות. אתגר הגיב ואמר כי "האינסטגרם חי ונושם וזמין לכל בקשה או תלונה מהציבור. אני לרשותכם".
 
היום (שלישי) אתגר פרסם בחשבון האינסטגרם שלו שחזר כאמור לפעילות מלאה: "מי שעוקב אחרי בטח שם לב שנעלמתי לקצת יותר מיממה. לא כ"כ הבנתי מה הסיבה, וזה לא היה ממש תלוי בי, אבל העיקר שחזרתי. כי בסוף חוץ מסרטונים חמודים של הבנות וקצת פוליטיקה וחברה, דרך האינסטוש שלי מגיעות מכם ומכן תלונות, בקשות לעזרה וכו'. אז הנה אני שוב אני לרשותכם".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חסימה
    קלייר 08/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חיים היקר בתוך עמי אני חיה.אתה מספר לכולנו שהמלך עירום. לא נעים. לך תדע מי שילם למי? איך תחקיר על עבריין מין, לא מעורר פה את השילטון את המשטרה? השילטון לא אוהב אנשים אמינים כמוך.למה מיד החזירו, כנראה שהרגישו שהפילו את עצמם למלכודת . אל תיפחד מאף אחד. מה נעשה אם לא תשדר את התכניות האלה? זה הסוף שלנו. בהצלחה.
    סגור