דיגיטל וטק

אחרי שהגיעו לחצי מיליון עוקבים: אייקון ישראל בהשקה נוצצת

בקרוב, אייקון ישראל עולים עם הפורמטים החדשים עם עמודי אייקון ייעודיים אייקון טראוול, אייקון ספורט ואייקון פודי שייתנו לעוקבים ערך מוסף, שיוכלו לדעת ראשונים על מה  שמעניין וחם.
מערכת ice | 
אייקון ישראל (צילום אינסטגרם)

אחרי שסחפו חצי מיליון עוקבים ברשת, אייקון ישראל משיקים את דבר החם הבא. עמוד האינסטגרם מהצומחים ביותר בישראל בתחום הבידור, המסקר את כל מה שמעניין בתעשייה: אירועים, השקות, עדכונים מהשטח ודיווחים הכי חמים שיש מגדיל את ההשקעה.

אחרי העמוד עוקבים כבר כ-500 אלף איש, ביניהם אושיות רשת פופולריות, ידוענים, ודמויות פופולריות שכולנו אוהבים לאהוב. העמוד מביא איתו אותנטיות, ועומק שחסרים בנוף האינסטגרמי. האמנים אינם נשפטים על פי כמות העוקבים שלהם, אלא נטו על פי הכישרון . בעמוד רואים את האדם ,ולא רק את הצהוב ומה שיביא את ה “באז” ומעודד אמנים צעירים ולא מוכרים ומקפיץ להם את החשיפה.
 


 
בקרוב, אייקון ישראל עולים עם הפורמטים החדשים עם עמודי אייקון ייעודיים אייקון טראוול, אייקון ספורט ואייקון פודי שייתנו לעוקבים ערך מוסף, שיוכלו לדעת ראשונים על מה  שמעניין וחם.

אייקון טראוול – טיולים, תיירות ואקטרציות הכי שוות – האתרים שחובה לפקוד ולבקר בארץ ובחו"ל, המלונות הכי מומלצים, חופשה רומנטית או מסלולים וימי כיף לילדים ומתבגרים, נביא לכם הצצה מהעיניים של הסלבס.
אייקון ספורט – עמוד הספורט החדש של ישראל -כל הסיקורים והכתבות, העדכונים והמשחקים הכי לוהטים, הרכילות ,המאחורי הקלעים ואחת ולתמיד נחשוף מי הקבוצה שכל סלבס במדינה.
אייקון פודי – בואו לגלות עולם שלם שכולו "פודי" מאוכל רחוב ועד מסעדות מישלן, מתכונים וטיפים מהמטבח, בישולים ואפייה ואיפה אוכלים כל המי ומו בתעשייה, איפה נפתחה מסעדה חדשה ואיזו סדנת אוכל הכי שווה, כתבות והמלצות של השפים המובילים בישראל והכל במקום אחד.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה