רכילות עסקית

הבעלים של ישראל בידור חוגג יום הולדת, והתעשייה מתייצבת

באירוע יוקרתי על הגג של מגדלי עזריאלי, הבעלים והמייסד של חברת התוכן חוגג את יום הולדתו ה-27 במסיבה ב"סגנון קרקס". מיטב המפורסמים הגיעו, הרשימה המלאה בפנים 
מערכת ice | 
דוד סער (צילום Bytalhamdi)
אמש (חמישי) בגג של קניון עזריאלי הגיעו מיטב הכוכבים ובכירי תעשיית הבידור לחגוג לדוד סער, מייסד קבוצת התוכן ישראל בידור, את יום הולדתו ה-27.
האירוע נערך בקונספט של קרקס, כאשר המבלים זכו לבילוי בקרקס של דוד- דוכני אוכל, מוסיקה והופעת אורח של יובל המבולבל ודוד חיים שהצליחו להפתיע את דוד.
בין המפורסמים שהגיעו לפרגן, ליאם גולן, דניאל גרינברג, אביבית בר זוהר, סטפן, אוראל צברי, קווין רובין ודניאלה קריסטיה, דנה זרמון, בר ברימר, ליאל אלי, שירלי לוי, מעיין אשכנזי, ליעד נחום, לירון רביבו, בר זומר ובעלה אביב, גל גברעם, הלן הוד, מירי ויורם כהן, הדובר של ביבי טופז לוק, אלעד וליהיא בנין, רומי פרנקל וברק שמיר, סמיון, יבגני זרובינסקי, טילטיל, ירדן ויזל, אן זיוי, אביב ראובן, לצד סוכנים, יחצנים ומפיקים מובילים בתעשייה.
סער סיפר בעבר בריאיון ל-ice על הדרך הלא שגרתית שעבר עד לכשהפך לבעלים מייסד של אחד מעמודי התוכן הפופולריים ביותר בישראל, אשר מונה נכון לכתיבת שורות אלה כ-1.2 מיליון עוקבים. "מאז ומעולם חלמתי על עבודה בתחום התקשורת והבידור. גדלתי ביישוב קהילתי דתי, התבגרתי בתיכון דתי ולמדתי שנה שלמה בישיבת הסדר ללימודים גבוהים במעלות, שם פתחתי, בעילום שם ובזהות סודית, את חשבון האינסטגרם של ישראל בידור".

רגע לפני שישראל בידור יחולל תפנית בז'אנר דיווחי וריכולי הבידור בישראל, בחייו של סער עצמו הגיעה נקודת תפנית, "לאחר כמה חודשים מפתיחת העמוד, עזבתי את הישיבה, התגייסתי בגיל 19 וחצי, יצאתי מהארון והורדתי את הכיפה". בזמן הצבא המשיך סער לתפעל את עמוד האינסטגרם, ואת הזינוק המשמעותי שמר עד השחרור, "השתחררתי בגיל 22 וחצי ואז חברתי לאחי הגדול, שלמה, שבדיוק השתחרר כקצין בגולני", מספר סער, "יחד הקמנו את חברת התוכן ישראל בידור - אתר, רשתות חברתיות - יוטיוב, אינסטגרם טיקטוק (הכי נעקבים בכל פלטפורמה בישראל)".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה