דוד סער

25, בעלים ומייסד של חברת התוכן "ישראל בידור"

"החלום המקצועי שלי הוא לגעת ביותר ויותר לבבות של אנשים. לרגש, להצחיק, לרתק ולהעביר את המסרים החברתיים, האידיאולוגיים והערכים שלנו"
עמוד האינסטגרם ישראל בידור הוא אחד מהעמודים הנעקבים בישראל, ומונה נכון לכתיבת שורות אלה, 1.2 מיליון עוקבים. למרות שמדובר בחברת תוכן שהכלי המרכזי שלה הוא רק האינסטגרם, "ישראל בידור" הפך בשנתיים האחרונות למוקד המידע הכי מעודכן ושוטף של עולם הבידור הישראלי, ומי שעומד מאחורי האימפריה הזאת הוא דוד סער, בן ה-25.
עבור סער, ישראל בידור הוא משהו שחלם עליו מילדות, "מאז ומעולם חלמתי על עבודה בתחום התקשורת והבידור", הוא מספר, אך הרקע שלו לאו דווקא מתחבר באופן מובהק עם העיסוק הנוכחי, "גדלתי ביישוב קהילתי דתי, התבגרתי בתיכון דתי ולמדתי שנה שלמה בישיבת הסדר ללימודים גבוהים במעלות, שם פתחתי, בעילום שם ובזהות סודית, את חשבון האינסטגרם של ישראל בידור".
רגע לפני שישראל בידור יחולל תפנית בז'אנר דיווחי וריכולי הבידור בישראל, בחייו של סער עצמו הגיעה נקודת תפנית, "לאחר כמה חודשים מפתיחת העמוד, עזבתי את הישיבה, התגייסתי בגיל 19 וחצי, יצאתי מהארון והורדתי את הכיפה". בזמן הצבא המשיך סער לתפעל את עמוד האינסטגרם, ואת הזינוק המשמעותי שמר עד השחרור, "השתחררתי בגיל 22 וחצי ואז חברתי לאחי הגדול, שלמה, שבדיוק השתחרר כקצין בגולני", מספר סער, "יחד הקמנו את חברת התוכן ישראל בידור - אתר, רשתות חברתיות - יוטיוב, אינסטגרם טיקטוק (הכי נעקבים בכל פלטפורמה בישראל)".

הצמיחה הייתה מהירה מאוד, ולדבריו, "כיום, אנחנו מובילים, יחד עם עדיאל מופסיק מנכ״ל משותף שהגיע מתחום ההייטק והסייבר, את חברת התוכן המובילה בארץ בסושיאל. התכנים שלנו ייחודים וייעודים לרשתות בלבד, ומגיעים למיליוני אנשים ברמה החודשית. אנחנו משלבים בתוכן את מיטב הסלבס וגם לא מעט פוליטיקאים, נבחרי ציבור, אנשי ספורט, אקטואליה ועוד. בחברת התוכן שבבעלותנו מונים כיום כ-35 עובדים: אנשי תוכן, קריאייטיב, תוכן שיווקי, מולטימדיה, הפקה, ניהול, ומשאבי אנוש".
"החלום המקצועי שלי הוא לגעת ביותר ויותר לבבות של אנשים" אומר סער, "לרגש, להצחיק, לרתק ולהעביר את המסרים החברתיים, האידיאולוגיים והערכים שלנו". תחום נוסף שסער שואף הוא לפרוץ גם בחו"ל, מספר כי כבר יש מגעים שונים בעניין, "זה החלום הגדול".
בשנה האחרונה ישראל בידור התחילה לפרוץ בשיתופי פעולה שונים, שאחד מהם מסומן מבחינת סער כהישג דגל, "מדובר בפרויקט מדהים, שיזמנו יחד עם פייסבוק ישראל ומשרד ראש הממשלה, בו רתמנו עשרות כוכבי וכוכבות סושיאל מדיה להעלאת המודעות לחיסונים בקרב צעירים. הצלחנו להניע לפעולה באופן דרמטי את החיסונים והמודעות וקיבלנו אלפי תגובות מהורים צעירים שחיסנו את הצעירים בזכותנו".
באדיבות המצולם

עוד צעירים מבטיחים...