אהרן רבינוביץ

35, כתב לענייני חרדים בעיתון "הארץ"

"בשנה האחרונה פרסמנו ב"הארץ", יחד עם שירה אלק, שני תחקירים חשובים וגדולים על התקיפות המיניות של יהודה משי זהב. מדובר באירוע מכונן ומרגש במסע השליחות שלי בעיתונות"
אם יש פרשה שהסעירה את המדינה השנה מקצה לקצה היא פרשיית יהודה משי זהב שנחשפה באפריל השנה בעיתון הארץ, רגע אחרי שהפך מושא הפרשייה לגיבור לאומי בעקבות התבטאויותיו חסרות התקדים לנוכח מגיפת הקורונה בחברה החרדית. 
אחד העיתונאים שעומד מאחורי החשיפה החשובה הזאת, הוא אהרן רבינוביץ, שחשף אותה יחד עם שירה אלק תוך שהם מציגים עדויות קשות לקריאה שנעשו לכאורה על ידי מי שהיה יו"ר זק"א וסמל לחסד וחיבור בין מגזרים שונים. רבינוביץ, בן למגזר החרדי בעצמו משמש ככתב לענייני חרדים בעיתון הארץ, ומתוקף כך פעל לחשיפה. את תחילת דרכו בתקשורת הישראלית עשה לפני שמונה שנים כעורך באתר החרדי JDN, "במקביל ערכתי שני מקומונים באזור הדרום, ולאחר מכן שימשתי כעורך באתר "כיכר השבת" במשך כשנתיים וחצי". מספר רבינוביץ.
 משם המשיך לתפקידו האחרון בסדרת אתרי התקשורת החרדיים כשהיה עורך באתר "בחדר חרדים" במשך שנה, וב-2017 התחיל לעבוד בעיתון הארץ. 
"מאז ומתמיד החלום היה לעסוק בעיתונות חוקרת בעיתון "הארץ", חוד החנית של עולם התקשורת", מעיד רבינוביץ, וסובר כי התפקיד שהוא ממלא הוא לא פחות מקדוש, "לעסוק בעיתונות חוקרת זו משימה קדושה וחשובה, בוודאי כאשר עושים אותה בתחושת שליחות עבור האזרח הקטן, בניסיון לייצר שינוי אמיתי ותיקון עולם. אני שמח על כל רגע שאני עושה זאת ומצליח להגשים את החלום שלי".
אם שואלים אותו על שתי הנקודות המשמעותיות בחייו בשנה האחרונה, ללא ספק מדובר בפרשיות הפגיעות המיניות בחברה החרדית שחשף. נזכיר כי בתקופה האחרונה נחשפה עוד פרשה שעוררה סערה, בנוגע לפגיעות מיניות מצידו של סופר הילדים החרדי חיים ולדר. בזמן כתיבת שורות אלו, חלה עוד תפנית בפרשייה האחרונה, כש-22 עדויות נגד הסופר ולדר, הוצגו בפני בית דין רבני בראשות הרב שמואל אליהו שמהווה דמות רבנית חשובה בכל הנוגע למאבק בפגיעות מיניות בחברה החרדית, והסופר שם קץ לחייו.
"בשנה האחרונה פרסמנו ב"הארץ", יחד עם שירה אלק, שני תחקירים חשובים וגדולים על התקיפות המיניות של יהודה משי זהב, יו"ר זק"א לשעבר, ועל אלו של הסופר החרדי חיים ולדר". מונה רבינוביץ את התחקירים המהפכניים.
"לשמחתי שני התחקירים, במיוחד זה של ולדר, הצליחו לחולל מפנה היסטורי, מבורך ומתבקש, בחברה החרדית בכל הנוגע לנושא של תקיפות מיניות" חושף הכתב ובאותה נשימה מוסיף, "הדרך עוד ארוכה והעבודה עוד רבה, אבל ניצני השינוי ניכרים ומבחינתי מדובר באירוע מכונן ומרגש במסע השליחות שלי בעיתונות".
באדיבות המצולם

עוד צעירים מבטיחים...