רן פינקלשטיין

32, איש קריאייטיב ובמאי במשרד התוכן פיץ'

"החלום שלי הוא פשוט להמשיך לעשות את זה ובגדול יותר. ולא, זה לא תואם את חלום הילדות שלי - להיות טייס"
רן פינקלשטיין עומד מאחורי כמה מהקמפיינים הגדולים שיצאו השנה, כחלק מעבודתו כאיש קריאייטיב ובמאי במשרד התוכן פיץ', "בתפקיד אני אחראי בעיקר על הקריאייטיב של טרמינל איקס, שופרסל ו-BUYME, ולוקח חלק בעוד המון בריפים והפקות גדולות ומרגשות כמו הקליפ 'יש לי יום הולדת' של איתי לוי ונבחרת שופרסל גרין". 
"את דרכי התחלתי בלימודי קופירייטינג ממש בסיום השירות הצבאי", מספר פינקלשטיין, אך בהמשך חלה תפנית בדרכו המקצועי, "תוך כדי הלימודים התקבלתי לעבודה במשרד פרסום קטן בו החלו חיי הקריאייטיבים. מהר מאוד הבנתי שעולם הדיגיטל הרבה יותר מעניין אותי וסללתי את דרכי כמנהל סושיאל ואיש קריאייטיב דיגיטלי. ניהלתי את עמודי הסושיאל של AXE, בזוקה, קליק, כריות ועוד". 
הסעיף של במאי נוסף בהמשך, כשבמקביל לעבודתו בקריאייטיב, התחיל ללמוד תסריטאות, "מוניתי להיות עורך אתר ראש1, ולאחר מכן עורך ראשי של אתר הנוער פרוגי. בהמשך הדרך הצטרפתי למחלקת הדיגיטל של סלוצקי אפיקי תקשורת והקמתי את הפלטפורמות הדיגיטליות של ערוץ הילדים של yes". 
"לימדתי את עצמי לערוך וידאו ולקחתי קורסים במשחק מול מצלמה שהתחברו עם עולמות הכתיבה, ובגיל 28 הבנתי מה אני באמת רוצה לעשות – להיות במאי. טסתי ללמוד קולנוע בברלין וכשחזרתי לארץ ביימתי סרט קצר ('קליקבייט') ואת סרט סיכום השנה של יוטיוב ישראל לשנת 2017. 
"השתלבתי בעוד בכמה הפקות ואז קיבלתי פנייה להקים משרד פרסום חדש לבני נוער (FRESH) וכחלק מהתפקיד ניהלתי את הדיגיטל של הפסטיגל וביימתי עבורם תכני וידאו. אחרי כמעט שנתיים שכללו גם הקמה של סוכנות טאלנטים (SPOT), יצאתי לדרך עצמאית וביימתי קליפים לאמנים כמו אביב גפן, נדב גדג' ועדן מאירי, וכתבתי תסריטים למחלקת הפרומו של טלעד. 
התחנות בחייו המשיכו כשבהמשך הדרך, הגיע למשרד הפרסום יהושע, שם השתלב כקופירייטר ובמאי בהפקות וידאו. "לקחתי חלק בקריאייטיב של מקדונלד'ס (דודה דינה), אייס (יפה לי בבית, שוויץ) וביימתי פרסומות לקניוני עופר". לפיץ', הגיע בתקופת הקורונה.
"אחרי יותר מעשור של עשייה, היום אני יודע להגיד שאני מאוד אוהב לביים ולנהל תהליכים קריאייטיבים: מקבלת הבריף ועד עליית הקמפיין לאוויר. החלום שלי הוא פשוט להמשיך לעשות את זה ובגדול יותר. ולא, זה לא תואם את חלום הילדות שלי - להיות טייס".
הוא חושף מעט מהאירוע שסומן אצלו כנקודת שיא בשנה האחרונה ומספר, "השתתפתי בפרויקט מאוד גדול ומרגש שעתיד לצאת ב-2022 ולכן אני כרגע לא יכול להרחיב עליו. אני כן יכול לספר שמדובר בארבעה קליפים שצילמנו במשך עשרה ימים בקייב".
"מבחינתי זו לא רק נקודת ציון לשנת 2021, זו נקודת ציון לחיים", מודה פינקלשטיין ומפרט, "הייתי חלק מהקריאייטיב של הקליפים וביימתי את מאחורי הקלעים של ההכנות וימי הצילום. להיות שותף בפרויקט שכולו אומנות, ברמה המקצועית הכי גבוהה שיש ועם איכות הפקה יוצאת מגדר הרגיל – זה בהחלט השיא של חיי המקצועיים".
צילום: מאי סביר

עוד צעירים מבטיחים...