עידו קציר

29, כותב ויוצר תוכן

"התחלתי לכתוב קופי וסלוגנים בסתר, לעצמי. הייתה לי מחברת קטנה כזאת של קופי, ופשוט הוצאתי הכול. זה התחיל מתסריטים לסניף בנק שלי, באנרים למשפחה, גאנט לחברים ולאט לאט התאהבתי בתחום"
עידו קציר פרץ בשנים האחרונות כקומיקאי, ומלבד הופעות סטנדאפ, הוא הפקה אחת שלמה של תוכן בז'אנר, מכתיבה ויצירת תוכן, להופעות שלו, ולעמודי התוכן שלו ברשתות החברתיות, וכן לאמני סטנדאפ נוספים.
לאחרונה הופיעה אצלכם על המסך הפרסומת החדשה שלו לחישגד. קציר משמש פרזנטור של חישגד כבר מספר קמפיינים, אך הפעם מדובר בקמפיין שקציר חתום גם בו, כמו בקודמיו, על הבימוי, התסריט והעריכה. הסגנון הקומי שלו הוא כזה שהפאנץ' תמיד מגיע בסוף אחרי מסע של פאנצ'ים אחרים אפשריים, ואי אפשר באמת למצוא אותו מחוץ לתפקיד הקומיקאי.
גם הדרך שלו אל קמפיין חישגד, מיליוני צפיות ביוטיוב ועשרות אלפי עוקבים ברשתות, נשמעת כמו התחלה של הסרטון הבא שלו והוא מוסיף כדרכו בהומור: "כשהשתחררתי מהצבא התחלתי לייבא קרטונים, זה התפתח והתגלגל גם לעסק של אריזות, שליחויות שינוע והפצות", מספר קציר ומוסיף, "אבל משהו תמיד הרגיש חסר. הייתי קם בבוקר, מייבא, מרכיב קרטונים, שולח באהבה, מנהל עובדים, אבל לא מרגיש מיצוי. התחלתי לכתוב קופי וסלוגנים בסתר, לעצמי. הייתה לי מחברת קטנה כזאת של קופי, ופשוט הוצאתי הכל. זה התחיל מתסריטים לסניף בנק שלי, באנרים למשפחה, גאנט לחברים ולאט לאט התאהבתי בתחום. זנחתי את העסק, פשטנו רגל, עברתי לתחום הכתיבה והיום אני עושה ערימות על גבי ערימות של ג׳ובות. עדיין יש לי פינה חמה בלב לקרטונים".
בחזרה לתוכן - הפרסומות שלו לחישגד עוסקות הרבה בפער בין החלומות שלנו, למה שאנחנו באמת מרשים לעצמנו, כולל הפאנץ' הקבוע של המוצר: זה אתה עם עוד קצת כסף. הקמפיין האחרון עוסק ברומנטיקה שמתנפצת לנוכח החומריות, שמלבד לשלוח את קוראי שורות אלו לצפות בו קשה להסביר את המהלך, ובאותה אווירה, באשר לחלומות של קציר, הוא קובע, "אין חלום, חלומות זה המצאה. תשובה סופית. בתור ילד חלמתי לנהל פורומים ולהיות ראש הממשלה שניהם יחד במקביל".
באשר לשנה שחלפה על קציר, כאמן שחזר לבמה וכאמן שעומד מאחורי ומלפני קמפיין, קרה בה הרבה, אבל אירוע אחד תפס אותו יותר משניהם. אם לסכם את אירועי השנה שלו, לדבריו, "לחזור לסטנדאפ אחרי הקורונה. וגם קמפיין חישגד, שלימד אותי שלהתמסחר זה באמת מתוק וכיף", יחד עם זאת הוא מציין, "ומעל כולם סלפי עם יניב קטן לפני כחודש".
צילום: יעלה ידלין

עוד צעירים מבטיחים...