שיר בויקו רימון

31, נשואה+2, מנכ״לית קבוצת ״מינקובסקי״ ומובילת משרד היח"צ

"החלום המקצועי שלי הוא למצוא את עצמי בעמדת מפתח. אני רוצה לעבוד עם אנשים ולהשפיע על אנשים בעבודה היום יומית"
כמו רבים בתחום, שיר בויקו רימון החלה את דרכה המקצועית בדובר צה"ל, כשמאחוריה אירועים מרכזיים כמו החזרת גלעד שליט ומבצעי לחימה נוספים שדיבררה כדוברת פיקוד מרכז, "התגייסתי לחטיבה, שם שירתתי במשך עשר שנים כחיילת וקצינה, ביניהם כראש מדור רדיו ואינטרנט, ראש מדור טלוויזיה ובתפקיד האחרון כדוברת פיקוד מרכז. בשירות הצבאי לקחתי חלק בדברור מבצעים ובהם החזרת גלעד שליט, עמוד ענן, צוק איתן ועוד תוך פיקוד על עשרות חיילים וצלמים".
"במהלך השירות סיימתי תואר ראשון במדעי החברה באוניברסיטת בר אילן ותואר שני בתקשורת פוליטית בתכנית למנהלים של אוניברסיטת תל אביב". אומרת בויקו ומודה, "לא תכננתי להישאר כל כך הרבה שנים בצה״ל, ואחרי כל תפקיד החלטתי להישאר לתפקיד נוסף". 
אל מינקובסקי הגיעה בעקבות פניה של בעלי החברה - עידו מינקובסקי, "לאחר עשור בצבא, מינקובסקי הציע לי להקים יחד איתו ועם אריאל הופרט (משנה למנכ״ל) את 'מינקובסקי תקשורת'. כיום קבוצת 'מינקובסקי' מונה מספר חברות ובהן סוכנות פרסום וסושיאל לצד 'מינקובסקי תקשורת' שעוסקת בניהול משברים וייעוץ תקשורת".
"החברה עובדת עם קרוב ל-200 לקוחות, בעיקר מהמגזר הפרטי, וביניהם אוניברסיטת בר אילן, עיריית אשקלון, חברות הייטק כמו איירונסורס, סימילרווב, קורטיקה, אקו של יוני בלוך, אפספלייר, ועד עובדי עיריית חיפה, גינדי אחזקות, מסעדת הסוהו ועוד.
"בשנה האחרונה הקמנו מחלקת תרבות וטאלנטים המלווה עדכונים כמו קים אור אזולאי, משפחת טרסוב, עדי ביטי ועוד. החברה מונה כ-30 עובדים, מרביתם יועצי תקשורת שגייסתי לאחר שירות בדובר צה״ל, או עבודה ברשתות תקשורת ובמשרדי ייעוץ תקשורת שונים, והיא צומחת מאוד בשנה האחרונה".
"החלום המקצועי שלי הוא למצוא את עצמי בעמדת מפתח", מספרת בויקו ופורטת אותו למשמעויות, "אני רוצה לעבוד עם אנשים ולהשפיע על אנשים בעבודה היום יומית".
אל תחום התקשורת נחשפה עוד לפני שירותה הצבאי, "למדתי במגמת תקשורת בתיכון ״בן גוריון״ בפתח תקווה וכבר שם נושא התקשורת סקרן ובער בי, החלום היה להגיע לגלי צה״ל ולאחר שהשגתי מיונים שהיו משותפים לדובר צה״ל התקבלתי לשם, וככה התקדמתי מתפקיד לתפקיד. החלום המקצועי שלי לגמרי תואם את חלום הילדות".
את ההישגים המשמעותיים שלה בשנת 2021, היא זוקפת להתרחשות מעבר לים, "כמה לקוחות המשרד מלקוחות המשרד שאנחנו מלווים הפכו לציבוריות והונפקו בבורסה בניורק וביניהן חברת ההייטק סימילרווב וחברת איירונסורס, זאת לצד הפיכתן של כמה מהחברות אותן אנו מלווים ליוניקורן עם ובהן חברת ורביט חברת ההייטק Deel ועוד". לדבריה, "בניית האסטרטגיה התקשורתית והמימוש שלה בשנה הזו הן רגע שיא עבורי באופן אישי ועבור המשרד שלנו".
באדיבות המצולם

עוד צעירים מבטיחים...