מור פסו אבלגון

38, נשואה+3, סמנכ"לית שיווק ב-Karma

"החלום שלי תמיד היה לבנות מותג לייפסטייל בינלאומי שמכירים אותו בכל העולם, שיש מאחוריו סיפור ענק, משימה גדולה ושהוא שילוב של ערך אדיר ארוז באינסוף קריאייטיב וסטייל"
מור פסו אבלגון משמשת כסמנכ"לית השיווק של מוצר טכנולוגי בתחום קניות האונליין, שעוד נגיע אליו בהמשך. את רוב הקריירה שלה העבירה פסו במשרדי הפרסום הגדולים בארץ ואחרי שניהלה תקציבי לקוחות עם השמות הגדולים בתחום הריטיילס, עברה לחלק השני של התחום עם שורת תפקידי סמנכ"ל ארוכה בחברות האופנה הגדולות בישראל.
אבל את הקריירה המקצועית שלה היא מגדירה כבר מתפקידה הראשון כתיכוניסטית, "ממנהלת משמרת במקדונלד'ס בגיל 16 לרילוקיישן לפראג, חזרה לישראל לתפקיד הראשון שלי בתחום - תקציבאית קוקה-קולה במשרד הפרסום דחף. משם לגיתם, שש שנים באדלר חומסקי כמנהלת לקוחות על חצי מלקוחות המשרד ביניהם: דלתא, בזק, בזק בינלאומי, תמי 4, יפאורה ועוד".
אחרי שניהלה את תיק הלקוחות של דלתא, עברה לכהן כסמנכ"לית שיווק בחברה, "הובלתי מיתוג מחדש ושפה פרסומית חדשה עם אליאנה תדהר וזכייה במהלך השיווק לשנת 2019", משם המשיכה לחברת האופנה קסטרו כסמנ״כלית שיווק, "גם שם הובלתי את שינוי הנראות ושפת המותג (והחזרת הלוגו המיתולוגי), הקמה והובלת אתר האיקומרס החדש והשקה של קסטרו הום".
כיום משמשת כסמנכ״לית השיווק של Karma, "אפליקציה ותוסף לדפדפן בטכנולוגיית AI שמשפרת מקצה לקצה  את חוויית הקניות אונליין ומאפשרת לחסוך כסף וזמן. לאחרונה גייסנו 25 מיליון דולר מהקרנות המובילות בעולם ועם למעלה משלושה מיליון משתמשים זאת רק ההתחלה".
התפקיד החדש שלה הוא למעשה במותג צומח, לא כמו החברות המוכרות שעבדה בהם עד כה. למרות זאת, מדובר מבחינתה בחלום שמתגשם, "החלום שלי תמיד היה לבנות מותג לייפסטייל בינלאומי שמכירים אותו בכל העולם, שיש מאחוריו סיפור ענק, משימה גדולה ושהוא שילוב של ערך אדיר ארוז באינסוף קריאייטיב וסטייל. בתור ילדת שליחויות שחיה לא מעט בחו״ל חייתי תמיד בין מותגים בינלאומיים וחלמתי להיות בצוות שבונה אחד כזה".
מעבר התחומים שהתרחש אצלה השנה מהווה תפנית משמעותית בקריירה, "התפקיד הנוכחי - CMO ב-Karma הוא למעשה המעבר מריטייל ואיקומרס גדול ומקומי לחברת טק שבונה מותג גלובלי בעולם התוכן שאני כל כך אוהבת, ממותג שפונה לצרכנים בארץ למותג שפונה לכל מי שקונה אונליין בכל מקום בעולם".
צילום: שרבן לופו

עוד צעירים מבטיחים...