אלעד שמחיוף

36, נשוי+3, שליח חדשות 12 באירופה ומגיש הפודקאסט "אחד ביום"

"חלומות מקצועיים יש לי כל הזמן, והם מתעדכנים כל הזמן, ובגדול רוצה להמשיך ללמוד דברים חדשים בעבודה. כל זמן שזה ימשיך לקרות אני מבסוט"
אלעד שמחיוף, שליח חדשות 12 באירופה, התחיל את דרכו המקצועית רחוק מתחום החדשות בגל״צ - "מבחירה מלאה. הייתי ב-'מחלקת האומר', המחלקה הדוקומנטרית שלא מדברת בסאונדביטס קצרים". הדרך לחדשות נפרשה בפניו עם שיחרורו, "באותו יום פרצה מלחמת לבנון השנייה, מהבקו״ם נסעתי לנווה אילן שם חיפשו מישהו שיעדכן את הקרול - הכתוביות שרצות בתחתית המסך. זה תפקיד שלא באמת קיים בעיתות שלום".
משם הכול התגלגל די מהר, עד שמצא את עצמו עולה על טיסה ללונדון, "אחרי המלחמה עברתי לשמש כעורך משנה במהדורה המרכזית, ואחרי כמה חודשים התחלתי גם להגיש מבזקים. מאז ערכתי והגשתי תוכניות, עשיתי כתבות מגזין והייתי כתב כלכלה. לפני שמונה שנים המנהלים שלי,  אבי וייס, חיליק שריר, וגיא סודרי, הציעו לי להיות השליח באירופה ולמרות שחשבתי שלא אחזיק מעמד אפילו שנה, ולמרות שאירופה אף פעם לא הייתה בתכנון שלי - הסכמתי, ומאז אני כאן".
שמחיוף הגשים מבחינתו את חלום הילדות שלו. הוא מעיד על הילד שהיה, "הייתי משחק כאילו אני מראיין אנשים מפורסמים או מגיש תוכניות רדיו", כך שנראה שהוא למעשה, חי את החלום ובתוכו, הוא ממשיך לשאוף קדימה, "חלומות מקצועיים יש לי כל הזמן, והם מתעדכנים כל הזמן, ובגדול רוצה להמשיך ללמוד דברים חדשים בעבודה. כל זמן שזה ימשיך לקרות אני מבסוט".
קשה להתעלם מהפודקאסט המואזן בישראל, "אחד ביום" של חדשות 12, שהשיק השנה שמחיוף והפך ללהיט. גם שמחיוף עצמו מכתיר את ההישג הזה כאירוע השנה שלו, "זה התחיל כפרויקט שלא ממש היה ברור איך הוא ילך, אם יש לו ביקוש ואיך הוא ישתלב בתוך מגוון המוצרים של חברת החדשות. לשמחתי ולגאוותי יחד עם צוות מדהים והמון תמיכה מN12 וקשת הפכנו את "אחד ביום" לחלק חשוב בנוף התקשורתי, לפודקאסט המואזן בישראל, וברמה האישית למשהו שאני מאוד מאוד אוהב לעשות".
באדיבות המצולם

עוד צעירים מבטיחים...