אור עופר

38, מייסד ומנכ"ל סימילרווב

"2021 הייתה שנה מטורפת עבורי ועבור עובדי סימילרווב, החברה הנפיקה בבורסה בניו יורק, הגענו לאלף עובדים, והאמת שזאת רק ההתחלה"
חברת היוניקורן סימילרווב, שהונפקה במאי האחרון בבורסת ניו יורק, התחילה את דרכה בעקבות העסק המשפחתי של המייסד, אור עופר, "בגדול, בהתחלה לא הייתה לי קריירה מפוארת", הוא מודה, "הקמתי את סימילרווב בשנה השנייה שלי ללימודים באוניברסיטה. נכנסתי לעסק המשפחתי של ההורים שהיה סטודיו קטן לתכשיטים והחלטתי לעביר אותו לעולם הדגיטלי ולעשות לו Scale. הקמתי 2 חנויות לתכשיטים בזיכרון יעקב ורעננה ואתר, והעברתי את העסק לאון ליין, כשהחלום היה להקים רשת וברנד גלובלי בין לאומי".
בסופו של דבר, מצא את עצמו עופר מתמקד יותר בכשלים שזיהה בדרך בעולם השיווק האינטרנטי, מה שהוביל אותו למעצמה שסימילרווב מהווה היום, "בזמן שהרצתי את העסק התחלתי לעשות מחקר שוק כדי ללמוד על מעצבי תכשיטים שהצליחו באינטרנט. תוך כדי התהליך גיליתי שאין כלי טוב שמאפשר לגלות אתרים דומים לאתר שאתה מחפש ולעשות מחקר שוק כמו שצריך. הבנתי שיש כאן מקום להקים סטארט אפ, וכך התחיל הסיפור של סימילרווב".
עופר מעיד על הילד שהיה כי לא היו לו תוכניות ספציפיות לשלב הקריירה, "בתור ילד לא חלמתי על קריירה ספציפית", הוא אומר, אך מודה שעם ההקמה של סימילרווב השאפתנות מלווה את דרכו בפיתוח החברה, "מהרגע שהקמתי את סימילרווב אני עם אותו חלום: לבנות את החברה הכי גדולה בישראל, ולעזור ללקוחות שלנו לצמוח ולנצח בעולם".
סימילרווב מהווה כלי משמעותי בעולם העסקי ברשת, תחום שרק הולך ומתפתח בשנים האחרונות, ואיתו החברה. "2021 הייתה שנה מטורפת עבורי ועבור עובדי סימילרווב" אומר עופר, "קשה לבחור נקודה אחת. החברה הנפיקה בבורסה בניו יורק, הגענו לאלף עובדים, והאמת שזאת רק ההתחלה".
צילום: רותם כנעני

עוד צעירים מבטיחים...