רותם ישראל

34, נשואה+1, מגישת רשת 13 וערוץ הספורט

"ההחלטה לעבור מנינג'ה ישראל בקשת 12 להנחיית תכנית הבוקר ברשת 13, הייתה החלטה קשה ואמיצה ויחד עם זאת הכי נכונה מקצועית. אני נהנית מכל רגע"
שבע שנים בלבד מפרידות בין התפקיד הראשון של רותם ישראל בזירה המשודרת, עד להישג שרשמה השנה - הובלת תוכנית הבוקר ברשת 13 לצד אברי גלעד, "לפני 7 שנים התחלתי לעבוד כעוזרת הפקה בערוץ הספורט. אחרי 4 חודשים בתפקיד קיבלתי הזדמנות בתפקיד על המסך בתכנית הבוקר החדשה בערוץ בהנחייתם של סלוצקי ודומינגז. התחלתי כמבזקנית ומגישת פינות ובמקביל התחלתי גם להיות שדרת קווים בשידורי הספורט. עם הזמן תפסתי את תפקיד המגישה בתכנית ושדרת קווים בכל השידורים המרכזיים. לאחר מכן הגשתי מדי יום יחד עם דניאל זילברשטיין את "מגרש פתוח" אחר הצהריים. כשלפני 3 שנים הפכתי למגישת מהדורת חדשות הספורט של השעה 19:00".
הפעם הראשונה שהופיעה מחוץ לערוץ הספורט, והפכה אותה לחלק מהפנים של הטלוויזיה הישראלית הייתה לפני ארבע שנים, "במקביל לעבודה בערוץ הספורט, הפכתי להיות פרשנית ומנחה בנינג'ה ישראל לצידם של ניב רסקין, אסי עזר ורותם סלע". הפופולאריות של התוכנית, הפכה עבור ישראל למקפצה מעולם הספורט לעולם ההגשה על כל תחומיה ולפני כחצי שנה קיבלה הצעה מרשת 13 להגיש את תוכנית הבוקר, אחרי שלוש עונות בנינג'ה.
"לשמחתי אני יכולה להגיד שהגשמתי את חלום הילדות שלי שהיה לעשות בדיוק את מה שאני עושה עכשיו". מעידה ישראל ומוסיפה, "הגשמתי אפילו יותר ממה שציפיתי. כילדה ששיחקה כדורסל במשך 10 שנים, החלום שלי היה מגיל צעיר מאוד לעבוד בתקשורת הספורט. כשהגשמתי את החלום הזה התעורר הרעב להתפתח הלאה לתחום התקשורת בכלל בדגש על הנחייה והגשה. תמיד רציתי לראיין אנשים, מכל התחומים, לשמוע את הסיפורים שלהם ולעלות נושאים חשובים לסדר היום ואני מאושרת שזה חלק מהעבודה שלי".
ישראל מדברת בפתיחות על ההחלטה לעבור מנינג'ה ישראל, וקשת שמאחוריה, אל הערוץ המתחרה בתפקיד שונה לגמרי, "הנקודה החשובה בקריירה שלי בשנת 2021 היא ללא ספק ההחלטה לעבור מנינג'ה ישראל בקשת 12 להנחיית תכנית הבוקר ברשת 13. זו הייתה החלטה קשה ואמיצה ויחד עם זאת הכי נכונה מקצועית. כל יום אני מתפתחת עוד ועוד ומשכללת את היכולות שלי כמגישת טלוויזיה ואשת תקשורת, והכי חשוב - נהנית מכל רגע".
באדיבות המצולם

עוד צעירים מבטיחים...