דיגיטל וטק

עוקץ על חשבון חברת החשמל: זו ההודעה שתסבך אתכם

אם קיבלתם הודעה חריגה שמגיעה לכאורה מחברת החשמל ובה נמסר כי התשלום שלכם חזר, שימו לב שמדובר בניסיון הונאה. בחברת החשמל מבהירים: "צרו קשר כדי לוודא את הפנייה שקיבלתם, הודעות טקסט ומייילים מטעם חברת החשמל מכילות את מספר החוזה של הלקוחות והקישור העדכני"
מערכת ice | 
עלייה במחירי החשמל (צילום shutterstock)
הונאה חדשה על חשבון חברת החשמל שאתם חייבים להזהר ממנה. בהודעות חדשות שמקבלים אזרחים תמימים ברחבי ישראל, נכתב כי החשבון לכאורה לא שולם ונכתב באיום כי דחייתו תוביל להפסקת השירות.
בטלפונים מתקבלת הודעה ובה נכתב: "שלום, אני מזכיר לך, יש חשבון חשמל שהוחזר, נא לשלם אותו שוב, דחיית תשלום תוביל להפסקת השירות. מומלץ לבצע תשלום כעת (קישור זדוני), לא ניתן לענות על הודעה זו. תודה, חברת החשמל".
כניסה כמובן לדף התשלום תנסה לגבות מכם את המידע הדרוש ופרטי האשראי שלכם, על כן יש להזהר שכן מדובר בניסיון להשיג את פרטיכם האישיים וניתן יהיה לעשות בהם שימוש לרעה, לכן אם קיבלתם הודעה כזו, שימו לב.
 
מחברת החשמל נמסר: "בימים האחרונים נשלחו מסרוני פישינג ללקוחות החברה על חשבון חשמל שהוחזר עם בקשה לשלם את חשבון החשמל שוב בקישור המצורף. אם יש ספק, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולוודא את אמיתות הפנייה שקיבלתם".
עוד נמסר: "אנחנו שבים ומבהיריןם הודעות טקסט ומייילים מטעם חברת החשמל מכילות את מספר החוזה של הלקוחות והקישור העדכני היחיד לבצע פעולות הינו האתר הרשמי של חברת החשמל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה