דיגיטל וטק

הפלטפורמה החדשה שתאפשר לכם לבלות עם האמן האהוב עליכם

פלטפורמת הסרטונים בשם טרילר מודיעה היום על השקת הפלטפורמה החדשה שלה "מטאברס", בשיתוף עם חברת epik שתאפשר לצפות בהופעות חיות של אמנים ולבלות עמם מאחורי הקלעים
מערכת ice | 
פלטפורמת מטאברס (צילום יח"צ)
חברת טרילר (Triller), לה פלטפורמת שיתוף סרטונים קצרים המתחרה בטיקטוק, מפרסמת היום (שלישי) מיזם חדש בשם מטאברס (Metaverz). המיזם החדש יהווה פלטפורמת דיגיטל, טכנולוגיה, מדיה ובידור וירטואלית שתאפשר למשתתפים ללכת (וירטואלית) להופעות חיות של האומנים האהובים עליהם, להיכנס למועדוני לילה וירטואליים עם מתחמי VIP ולייצר אינטראקציה עם סלבס, יוצרים ועוד. 
על פי דיווח החברה, כיום ישנה השקעה של 100 מיליון דולר במיזם החדש שצפוי לפעול בעיקר בתחום המשחקים, הספורט והמוזיקה. כידוע, כיום הפלטפורמה של טרילר פרצה בזכות שאפשרה לצפות באירועי האבקות מיוחדים כמו: Triller Fight Club ו-Bare Knuckle Fighting Championship. 
יתרה מכך, לטענת החברה המיזם יאפשר לאמנים לייצר רווח ישיר מהקשרים שלהם באמצעות מעורבות גבוהה בפלטפורמה. כל זה יתאפשר כחלק מהיוזמה של טרילר להעצים יוצרים ברחבי העולם, לצד פתיחת העולם הווירטואלי בפני כל אדם שירצה בכך ולא רק בפני אנשים נבחרים. 
 
כמו כן, החברה מודיעה על שיתוף פעולה עם חברת Epik, פלטפורמה גלובלית המעניקה חווית מציאות מדומה וחוויות משחק דיגיטליות, על מנת לפתח מספר משחקים עבור המיזם החדש של טרילר וזאת על מנת לפרוץ גם לתחום הגיימינג
אירוע ההשקה יתקיים כבר בסוף השבוע הקרוב, ב-22 באוקטובר, בהשתתפות האמן האלקטרוני סם פלדט עם הופעה חיה מהולנד, ויתקיים ללא עלות עבור כל אלו שייכנסו דרך הפלטפורמה החדשה. 
מנכ"ל טרילר, מאהי דה סילבה, מסר: "אנחנו נרגשים מאוד להופעת הבכורה של  Metaverz ואת הפתיחה של גישה ישירה ליוצרים מכל פינות העולם. אנו מחויבים להרחיב את ההיצע עבור המשתמשים, היוצרים והעסקים שלנו, והכניסה למטאברס מציבה באופן אסטרטגי אסטרטגית את Triller בחזית של מספר מגמות משכנעות כולל Web3 וביזור. אנו נמצאים כעת בחזית העתיד של תוכן היוצרים - מפריטי אספנות ומזכרות בגיבוי NFT, קונצרטים וירטואליים ועד למשחקים וקניות, האקו סיסטם של Metaverz יהיה פורץ דרך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה