דיגיטל וטק
אפל מכריזה: הפרסומות יגיעו לאייפון עוד השבוע
יצרנית הסמארטפונים השנייה בגודלה בעולם הודיעה כי החל מיום שלישי יוצגו למשתמשי האייפון הרבה יותר פרסומות בחנות האפליקציות. לדבריה מדובר בהזדמנות, אך יש מי שכבר טוען שמדובר ב"מס"
Apple just sent all developers an email that "Today tab and product page campaigns start October 25." It's another means of increasing the effective app tax rate, forcing developers to buy ads on their own app pages in order to avoid that others steer customers away from there.
— Florian Mueller (@FOSSpatents) October 21, 2022
עד כה, לשונית 'היום' ואגף 'אולי תאהבו גם' הציגו בחירות של עובדי אפל והתאמות שהתבססו על אלגוריתם בלבד, בהתאמה. השינוי החדש יהפוך אותם לשטח מסחר לכל דבר – אמנם, הפרסומות יוצגו באופן בולט, עם רקע כחול ואייקון שמבשר למשתמש שמדובר בפרסומת, אך הן יוצגו, על חשבון נדל"ן וירטואלי שעד היום העדיפות בו היתה איכות (לפי ההגדרות של אפל) ולא כסף.
עוד ב-
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.חברה חזירה.מיכל 10/2022/24הגב לתגובה זו0 0וללא שום הצדקה.סגור
-
1.חזירים לא די להםפני 10/2022/22הגב לתגובה זו3 1כמה כסף שהם מרוויחים רוצים עוד ועוד.סגור



